۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۶۲۳۳
در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت;

يادواره 17 شهيد دانش آموز و فرهنگي اردل برگزار شد

يادواره 17 شهيد دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل با حضور پرشکوه مسئولين و مردم در سالن ورزشي حضرت قمر بني هاشم(ع) شهر کاج برگزار شد.
يادواره 17 شهيد دانش آموز و فرهنگي اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تبريک به مناسبت سالروز آغاز امامت صاحب الزمان(عج) اظهار داشت:يادواره ۱۷ شهيد دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل که به همت بسيج دانش آموزي شهرستان اردل و با حضور پرشکوه مسئولين و مردم شهر اردل برگزار شده است، در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نسل هاي چهارم و پنجم انقلاب مي باشد.

جمشيدي آرامش و امنيت کنوني کشور را مرهون مجاهدت جوانان اين مرز و بوم در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز به جهت امنيت کنوني در کشور، رسالت سنگيني بر دوش دارند که اين رسالت با حفظ ياد شهدا و تلاش در جهت آباداني و توسعه کشور در تمامي عرصه ها محقق مي شود.

وي افزود: امروز دشمن با هدف سست کردن روحيه ايمان، شهادت طلبي و باورهاي اعتقادي و ديني در بين مسلمانان و بخصوص جوانان در حال تضعيف آرمان هاي اسلام و انقلاب است که دانش آموزان مي توانند با تبعيت از ولايت فقيه است و علم آموزي موجب مايوس کردن دشمنان انقلاب اسلامي شوند.

در اين مراسم معنوي با برنامه هاي متنوع فرهنگي، ياد و خاطره شهداي دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل گرامي داشته شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۲۰

12 Jan 2020