۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۴۲۵۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

همه ما نسبت فکر و فرهنگ جامعه مسئول هستیم /رسالت حلقه‌های شجره صالحین انسان‌سازی است

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هدف از شکل‌گیری نظام اسلامی، انسان‌سازی به معنای واقعی بوده است، خاطرنشان کرد: مهم‎ترین رسالت حلقه‌های شجره صالحین نیز در این راستا انسان‌سازی است.
همه ما نسبت فکر و فرهنگ جامعه مسئول هستیم /رسالت حلقه‌های شجره صالحین انسان‌سازی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رسالت و وظیفه سنگین مربیان حلقه‌های صالحین اظهارکرد: حقیقت و واقعیت امروز این است که همه ما نسبت فکر و فرهنگ جامعه مسئول هستیم بر همین اساس باید از این عرصه قابل توجهی که برای ما فراهم شده در راستای ادای وظیفه به درستی استفاده کنیم.

نکونام با اشاره به اینکه هدف از شکل‌گیری نظام اسلامی، انسان‌سازی به معنای واقعی بوده است، خاطرنشان کرد: مهم‎ترین رسالت حلقه‌های شجره صالحین نیز در این راستا انسان‌سازی است.

امام جمعه شهرکرد به تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی اشاره و با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح تصریح کرد: طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر طرح بسیار خوبی است که باید برای عملیاتی شدن آن در استان یک برنامه‌ریزی گسترده و قابل توجه صورت گیرد.

وی در ادامه برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید استان در نیمه دوم مهرماه را یادآورشد و خاطرنشان کرد: مشخص نیست که در سال‌های آینده چنین موقعیت و فرصت مغتنمی برای برگزاری چنین برنامه‌ای در استان فراهم شود، بنابراین باید از این فرصت بسیار ارزشمند نهایت استفاده و بهره برده شود.

نماینده ولی فقیه در استان در همین زمینه بر حضور و تلاش جدی، پرشور و همگانی در اجرای هر چه باشکوه‌تر کنگره عظیم ۲۴۰۰ شهید استان تاکید کرد و گفت: نگذاریم بار برگزاری این کنگره‌ی عظیم به دوش یک نفر و یا یک مجموعه خاص باشد، بلکه همگان هر نقشی را که می‌توانند در برگزاری هر چه بهتر و درخور شأن و جایگاه این کنگره ایفا کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان از فراهم‌سازی زمینه‌ها و مقدمات برای دیدار اعضای کنگره شهدای استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد و افزود: زمان برگزاری این کنگره به گونه‌ای تنتظیم شده است که هم سال‌ روز ورود مقام معظم رهبری به استان در پانزدهم مهرماه سال ۱۳۷۱ را گرامی می‌دارد و هم یاد و خاطره شهدای استان گرامی داشته می شود که این جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین در پایان این برنامه و در آستانه برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری از تندیس این کنگره سراسری در حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رونمایی شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۸:۳۳

1 Feb 2020