۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۸۲۱۳
تاکنون؛

کرایه تاکسی‌ها در چهارمحال و بختیاری افزایش نداشته/ با متخلفان برخورد می‌شود

مديرعامل سازمان تاکسي‌راني شهرداري شهرکرد گفت: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه‌های تاکسی نداشته و منتظر دریافت مصوبه از سازمان شهرداری‌های کشور هستیم.
کرایه تاکسی‌ها در چهارمحال و بختیاری افزایش نداشته/ با متخلفان برخورد می‌شود
به گزارش جهانین نیوز، برخی رانندگان تاکسی در شهرکرد بدون تصویب افزایش نرخ در قیمت تاکسی‌رانی‌ها در سال 1395، اقدام به افزایش کرایه‌ها کردند، بطوریکه برخی رانندگان قیمت مسیرهای ۱۳۰۰ تومانی را به ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان  افزایش یافته داده‌اند.

این در حالی است محمدرضا اميدي مديرعامل و عضو هيئت مديره سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري شهرکرد در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز، از برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: هیچ‌گونه افزایشی در نرخ کرایه‌های تاکسی نداشته و منتظر دریافت مصوبه از سازمان شهرداری‌های کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در صورت دریافت مصوبه، افزایش قیمت کرایه‌ها اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نداشته‌ایم.

امیدی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها براساس نرخ تورم سالیانه تعیین می‌شود، تاکید کرد: طبق سنوات گذشته دستورالعمل افزایش قیمت نرخ تاکسی‌رانی‌ها در سازمان شهرداری کشور تصویب و به شهرداری‌ها ارسال می‌شود و به محض ارسال در هیئت‌مدیره، شورای سازمان تاکسی‌رانی و بعد از آن در شورای اسلامی شهر مصوب خواهد شد.

وی احتمال افزایش ۱۵درصدی قیمت‌ها را عنوان کرد و گفت: تاکسی‌رانان نباید بدون اعلام رسمی سازمان به دریافت کرایه‌های جدید اقدام کنند.

مديرعامل سازمان تاکسي‌راني شهرداري شهرکرد گفت: در صورت مشاهده افزایش قیمت از طریق برخی از رانندگان بطور جدی با متخلفین برخورد خواهد شد.

امیدی گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه توسط تاکسی‌ها خلاف قانون است و افزایش کرایه در هر مقطعی نیاز به مصوبه قانونی از سوی این سازمان و شورای اسلامی شهرکرد را دارد.

وی از نظارت شبانه‌روزی گشت‌های بازرسی در شهر خبر داد و اظهار کرد: این بازرسان به صورت دو اکیپ با همکاری  سازمان تاکسی‌رانی و تعزیرات حکومتی و دیگری با همکاری پلیس راهور بر و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور حضوری بر کیفیت کار رانندگان و برخورد با هرگونه تخلف فعالیت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه نرخ کرایه با شماره تلفن‌های ۳۳۳۷۰۰۱۴ و ۳۳۳۷۰۰۱۵ تماس یا تخلفات را با بازرسان گشت نظارت در میان بگذارند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۱۲

26 Dec 2019