۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۲۲۷۳

آمريکا غلطي بکند، نيروهاي مسلح ما دريا و خشکي را برايش جهنم مي کنند

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر تهديدات نظامي آمريکا را دروغ و بلوف سياسي خواند.
آمريکا غلطي بکند، نيروهاي مسلح ما دريا و خشکي را برايش جهنم مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري کيار بيدار، حجت الاسلام صفري در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار و در جمع نماز گزاران اين شهر ضمن تقبيح و محکوم کردن حمله نظامي عربستان به يمن، سخنان اين روزهاي سياستمداران آمريکايي را دروغي بزرگ و بلوفي سياسي خواند.

خطيب جمعه شلمزار در خطبه اول و در ادامه تشريح خطبه همام، پانزدهمين صفت متقين ا تشريح کرد و گفت: بر اساس آنچه در اين فراز از خطبه عنوان شده است به متقين صبور وعده ي آسايش و راحتي در زندگي اخروي داده شده است هرچند در اين دنيا دير زماني به مصيبت و بلايي گرفتار آيند و شرط اين برخورداري صبر در برابر مشکلات و سختي هاست.

امام جمعه شلمزار به آيه آخر (۲۰۰)سوره آل عمران اشاره نمود و گفت خدا در اين آيه مي فرمايد:"يا ايها الذين امنوا اصبروا و صابروا و رابطوا واتقوا الله لعلکم تفلحون"، "اي اهل ايمان صبور باشيد و يکديگر را به صبر سفارش کنيد و بايکديگر در ارتباط باشيد و از خدا بپرهيزيد،شايد که رستگار شويد" و در اشاره به تفسيري که حضرت امام صادق عليه السلام در باره اين آيه بيان فرموده اند گفت:حضرت امام صادق در تشريح دوفعل امري اصبروا و صابرو و پشت سرهم مي فرمايند:"اصبروا علي الفرائض و صابروا علي المصائب".

حجت الاسلام صفري صبر را لازمه ي تقوا عنوان نمود.

در خطبه دوم امام جمعه شلمزار پس از تسليت فرا رسيدن شهادت مظلومانه باالحوائج حضرت امام موسي کاظم عليه السلام در زندان خليفه عباسي مهمترين مسائل و اتفاقات هفته گذشته و همچنين رويداد هاي سياسي روز و مناسبت هاي پيش رو را تشريح نمود.

وي گفت: در هيچ کجاي دنيا مرسوم نيست که با ليب خندان بر سر ميز مذاکره کنند و در پس تهديد کنند.
حجت الاسلام صفري به سخن امام خميني رضوان الله تالي عليه اشاره کرد و گفت: کسي که به خدا و معاد اعتقاد ندارد قابل اعتماد نيست و آمريکايي ها اينگونه اند.

حجت الاسلام صفري به تجاوز اخير عربستان به يمن اشاره کرد و گفت: علي رغم تبليغاتي ک به راه انداخته اند عربستان به هيچکدام از اهداف خود در اين حمله وحشيانه دست نافته است و بي شک دست نمي يابد.
در پايان امام جمعه شلمزار به مذاکرات هسته اي اشاره اي مجدد نمود و گفت: آمريکا ايران اسلامي را تهديد به حمله نظامي کرده اما مي داند و بداند اگر کوچکترين غلطي بکند هم در دريا و هم در خشکي جهنم را به چشم خواهند ديد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۶:۰۹

29 Dec 2019