۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۸۱۰۴
امام جمعه موقت شهر اردل:

تحولات منطقه حاکي از پيروزي جبهه حق عليه کفرو باطل است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:تحولات منطقه حاکي از افول سلطه و قدرت آمريکا و اسرائيل جنايتکار در منطقه است.
تحولات منطقه حاکي از پيروزي جبهه حق عليه کفرو باطل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام محسن محمودي گهروئي امام جمعه موقت شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:تقوا آن است که انسان اصرار بر معصيت را ترک کند و به وسيله عبادت هم مغرور نشود، يک چنين تقوايي بشر را از آتش جهنم نگاه مى‌دارد و به بهشت مى‌رساند.

حجت الاسلام محمودي تصريح کرد: آخرين درجه تقوا بيزار شدن از هر چيزى است که غير ذات مقدس پروردگار باشد و ابتداى تقوا اجتناب از شرک است و حد وسط آن دورى از حرام مى باشد. تقوا منتهى درجه اطاعت و عبادت است.

تحولات منطقه حاکي از پيروزي جبهه حق عليه کفر و باطل است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اين هفته شهر اردل با اشاره به روز ۲۹ ديماه گراميداشت روز غزه اظهار کرد: اين روز افتخاري براي جبهه مقاومت و براي منطقه است.

وي با اشاره به اينکه رژيم اشغالگر صهيونيستي در جنگ ۲۲ روزه عليه غزه شکست سختي خورد، افزود: در اين جنگ قدرت دوم جهان درهم شکست چون پوشالي و توخالي بود.

امام‌جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه رژيم صهيونيستي به فرموده امام راحل يک غده سرطاني است و بايد از بين برود، ادامه داد: مقام معظم رهبري در ۱۴ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ در خطبه‌هاي نماز جمعه فرمودند"هر ملت و گروهي که با رژيم صهيونيستي مبارزه کند ما از او پشتيباني و حمايت مي‌کنيم".

محمودي با تأکيد بر اينکه اسرائيل به لطف خدا نابود خواهد شد، عنوان داشت: رژيم صهيونيستي روزي آرزوي ايجاد سرزمين از نيل تا فرات را داشت اما امروز از ترس به دور خود حصار کشيده‌ است.

امام جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه تحولات منطقه حاکي از پيروزي جبهه حق عليه کفرو باطل است افزود: تحولات اخير منطقه حاکي از آن است که دوران افول سلطه و قدرت آمريکا در منطقه و جهان فرا رسيده و حرکات کشورهاي منطقه ويژگي ضدآمريکايي بودن، ضد استکباري بودن و اسلامي بودن دارد که هر ۳ اين ويژگي‌ها بر خلاف خواست و اراده آمريکا و صهيونيست‌هاست.

وي اضافه کرد: پنجم جمادي‌الاول مصادف با سوم بهمن‌ماه سالروز ولادت حضرت زينب (س) است که روز پرستار و بهورز نام‌گذاري شده است، کاري که اين بانوي بزرگ انجام دادند يعني پرستاري از امام سجاد (ع) و مصيبت‌زدگان اهل‌بيت و خطبه‌اي که ايشان در کاخ يزيد خواند غوغا به پا کرد و هيمنه پوشالي يزيد را درهم شکست.

محمودي با يادآوري شهداي مدافع حرم که جان خود را فداي دفاع از حريم حضرت زينب (س) کردند، تصريح کرد: اين کار سعادت و شجاعت مي‌خواهد که تنها نصيب برخي‌هاي شده است.

انتهاي پيام/1027ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۲۹

26 Dec 2019