۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۲۱۶۴
درشهرستان سامان

همايش عمان ساماني برگزار مي شود

امام جمعه شهر سامان از برگزاري همايش عمان ساماني در اوايل اسفند ماه سال جاري خبر داد و گفت: عمان ساماني يکي از شخصيت هاي مهم استاني و کشوري است که در بين خواص شناخته شده است و مردم عادي اطلاعات چنداني از اين شاعر ندارند.
همايش عمان ساماني برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در نشست شوراي فرهنگ عمومي شهرستان سامان همايش عمان سامانی که در اوايل اسفندماه در سامان برگزار مي شود، اظهار داشت: محوريت برگزاري همايش براي معرفي و آثار عمان ساماني به مردم استان برگزار شد، عمان ساماني يکي از شخصيت هاي مهم کشوري محسوب مي شود و بين خواص بسيار شناخته شده است.

وي با بيان اينکه متاسفانه در چهارمحال و بختياري کمتر به اين شاعر نامي پرداخته مي شود عنوان کرد: براي معرفي و آثار عمان ساماني که داراي اشعار زيبا و عرفاني در رساي حضرت سيدالشهدا (ع) مي باشد به مردم استان و به خصوص مردم شهرستان سامان معرفي شود.

محسن ملک پور با بيان اينکه عمان ساماني يکي از شخصيت هاي مهم استاني و کشوري است که در بين خواص شناخته شده است، بيان داشت: مردم عادي اطلاعات زيادي در مورد اين شاعر بزرگ ندارند و بايد همايش و کنگره اي در راستاي معرفي شاعر و شعر هاي که در رثاي سيد الشهداء و شعر هاي عرفاني سروده است برگزار شود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان سامان در بخش ديگري از سخنان خود به فعاليت هاي اين شورا از بدو اين جلسات در اين شهرستان اشاره کرد و با بيان اينکه در زمان افتتاح شهرستان سامان اعضاي نسبتا کمي عضو اين شورا بودند تصريح کرد: هم اينک نيز با کامل شدن اين اعضاء، برخي از آنها به صورت نماينده وارد اين جلسه مي شوند.

حجت الاسلام ملک پور در حاشيه برگزاري اين نشست به پيرامون فرهنگ مردم نسبت به کتاب و کتابخواني در سطح شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: پيشتر در نشستي با خيرين شهرستان سامان مبني بر در اختيار گذاشتن زميني توسط اين خيرين برگزار شد تا بتوان يک کتابخانه مستقل در شان و منزلت مردم اين شهرستان احداث کرد و ما نيز نسبت به اين مهم اهتمام ويژه اي داريم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۰:۴۳

4 Jan 2020