۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۶۴
کارشناس مسائل سياسي:

دشمنان در فضاي مجازي به دنبال فریب افکار عمومي هستند

کارشناس مسائل سياسي گفت: امروزه تمرکز اصلي دشمنان بر روی ازهم‌پاشيدگي اوضاع اقتصادي کشور است و با ابزارهاي رسانه‌‏اي در فضاي مجازي مي‌‏کوشند افکار عمومي را فريب دهند و واقعيت‌ها را وارونه جلوه دهند.
دشمنان در فضاي مجازي به دنبال فریب افکار عمومي هستند
سجاد شهراني کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، ضمن تبريک ميلاد باسعادت حضرت زينب (س) اظهار کرد: حضرت زينب (س) تحت عنايت پيامبر اکرم (ص)، اميرمومنان (ع) و حضرت زهرا (س) رشد کرد و در شجاعت، فصاحت و بلاغت شبيه‌ترين فرد به پدر خود اميرالمؤمنين (ع) بود.
 
وي به سخنام مقام معظم رهبري در ديدار با مردم قم اشاره داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‏‌اي (مدظله‌العالي) در سخنان اخير خود در ديدار با مردم قم به مناسبت سالگرد قيام نوزدهم دي‌ماه به تلاش‌هاي دشمنان در فضاي مجازي و دروغ‌پردازي‌ها و شايعه‌سازي توسط آنان اشاره‌کرده و فرمودند: دروغ‌پردازي، شايعه‌سازي و خبر کذب منتشر کردن کار آدم‌هاي فاسد و فاسق و منافق است و مؤمنان بايد به اخبار آن‌ها توجه نکنند و تا بررسي و تحقيق نکردند، خبري از آن‌ها نپذيرند و باور نکنند، چون در شايعات معمولاً حقوق اجتماعي عده‌اي پايمال مي‏شود و به حيثيت افراد بي‌گناهي خدشه وارد مي‏ شود.
 
شهرانی تصريح کرد: لازم است جوانان و مردم در مقابل اين تبليغات، ايستادگي و عليه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندي، فضاى مجازي را به ابزاري براي زدن تودهني به دشمنان تبديل کنند.
 
وي بيان داشت: امروزه تمرکز اصلي دشمنان بر از هم‌پاشيدگي اوضاع اقتصادي کشور است و با ابزارهاي رسانه‌‏اي در فضاي مجازي مي‌‏کوشند افکار عمومي را فريب دهند و واقعيت‌ها را وارونه جلوه دهند.

دشمنان نمي‌خواهند که اين انقلاب به‌عنوان الگو در جهان مطرح شود
 
اين کارشناس مسائل سياسي در ادامه افزود: دشمن هيچ باکي از دروغ‌پردازي و انتشار شايعه ندارد و گاهي ممکن است دروغي بزرگ و صددرصد کذب را در جامعه براي ازهم‌پاشيدگي اقتصاد کشور مطرح کند! و لذا بايد همه هشيار باشند و در پاسخگويى به هجمه‌ها آنى و فورى روشنگرى کنند.
 
وي تأکيد کرد: رهبر انقلاب در روز ۱۹ دي و در ديدار مردم قم اولويت اصلي را تقويت وضع معيشتي مردم توسط مسئولان دانستند، چراکه اگر اتفاقي براي کشور رخ دهد همين مردم جان خود را براي ميهن خود فدا مي‌کنند و مخصوصاً مستضعفان بايد بيشتر موردتوجه قرار گيرند.
 
شهرانی با بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي ابراز کرد: استقلال، خودباوري، اعتمادبه‌نفس، آزادي و محروميت‌زدايي ره‌آورد اين انقلاب بوده و دشمنان نمي‌خواهند که اين انقلاب به‌عنوان الگو در جهان مطرح شود و در همين مسير همواره براي زمين زدن انقلاب نقشه مي‌کشند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۱۶

29 Dec 2019