۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۰۱۹۴

جزئيات پروازهاي فرودگاه شهرکرد در زمستان۹۳/ عدم کنسلي پرواز تهران

مدير فرودگاه شهرکرد جزئيات پروازهاي فرودگاه شهرکرد را تشريح کرد.
جزئيات پروازهاي فرودگاه شهرکرد در زمستان۹۳/ عدم کنسلي پرواز تهران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سيد علي جعفرنيا گفت: پروازهاي فرودگاه شهرکرد بعد از کنسلي يک ساله، از ۱۹ بهمن ماه پارسال، مجددا در مسير تهران به فعاليت خود ادامه داده است.

جعفر نيا تعداد پرواز هاي تهران به شهرکرد و بالعکس را دو پرواز در هفته عنوان کرد و گفت: اين پروازها در روز هاي سه شنبه و پنج شنبه هر هفته انجام مي شود.

وي با اشاره به نبود مسافر در پروازهاي شهرکرد به مشهد بيان داشت: پرواز مشهد از شهرکرد، از ۵ ماه پيش دوباره از سرگرفته شد، اما بدليل شروع فصل سرما و کم شدن مسافرت هاي هوايي به اين استان، مشکلاتي در آمار مسافرين و در نتيجه، عدم انجام پرواز از سوي شرکت هاي هواپيماي بوجود آمد و در حدود دو ماه پيش، شرکت ايرلاين در اکثر اوقات، پرواز هاي مشهد را کنسل کرده است.

مدير پايانه مسافربري هوايي شهرکرد افزود: در خصوص از سرگيري پرواز شهرکرد به مشهد، شرکت هواپيمايي ماهان تخفيف قيمت بليط اين خط پروازي را تقبل نموده است و از سويي چنانچه ادارات استان به انحاء مختلف هزينه صندلي هاي خالي اين پرواز را برعهده بگيرند، مي توان پرواز شهرکرد به مشهد را هر هفته داير کرد.

وي اظهار داشت: استان چهارمحال بختياري در ارتفاعات واقع شده است و بنابراين فرودگاه در هر نقطه‌ اي احداث شود در ارتفاع قرار دارد و مشکلاتي در اين زمينه دارد اما اين به معناي نداشتن ظرفيت پرواز نيست.

وي گفت : اين فرودگاه به‌ دليل برخورداري از موقعيت مذکور، هواپيماهاي خاصي را مي‌تواند پوشش دهد.

جعفرنيا افزود: پرواز هاي آموزشي، انتظامي، هلال‌احمر و درماني در طول ۲۴ ساعت در فرودگاه شهرکرد انجام مي‌گيرد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۱۳

15 Jan 2020