۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۴۱۵۴
وزیر کشور:

دستیابی به توسعه منطقه‌ای نیازمند تلاش بیشتر مردم و مسئولان است

وزیر کشور به افتتاح ۵۲۸ پروژه در دو سال گذشته و از بتدای کار آغاز کار دولت در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.
دستیابی به توسعه منطقه‌ای نیازمند تلاش بیشتر مردم و مسئولان است
به گزارش جهانبین نیوز عبدالرضا رحمانی‌فضلی در آیین بهره‌برداری از کارخانه نان صنعتی سفید دشت اظهار کرد: ظرفیت و توان ایرانی باید در شان یک ایرانی بوده و ما باید برای شکوفایی اقتصاد کشور خود قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دولت در تلاش ایت شرایط را برای کارهای تولیدی در کشور سهل‌تر و آسان‌تر سازد ادامه داد: همه استان‌ها در عرصه صنعت فعال هستند و سرمایه‌گذاران زیادی توانستند از این شرایط بهره برده و به اهداف باند و ارزشمند خود دست یابند.

این مسئول رسیدن به توسعه منطقه‌ای را نیازمند تلاش بیشتر مردم و مسئولان دانست و افزود: کشور ایران باید مانند سایر کشورها در بحث شرکت‌های خصوصی کار غنی‌سازی را انجام دهد و همه این اقدامات مقدمه‌ای خواهد بود برای عمل فعال‌تر در حوزه اقتصادی کشور.

وزیر کشور استان چهارمحال و بختیاری را بسیار پرظرفیت دانست و تاکید کرد: نیروی انسانی تحصیل کرده و با تجربه و همچنین مدیران خوب همه باید دست به دست هم دهند و استان را برای یک جهش بزرگ آماده کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۵۲۸ پروژه در دو سال گذشته و از بتدای کار آغاز کار دولت در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

رحمانی‌فضلی پروژه‌های هفته دولت در این استان را در سال ۹۴، ۱۷۵ پروژه دانست و ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح هستند.
انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۳۶

30 Dec 2019