۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۳۰۷۴
با حضور معاون اول رئيس جمهور:

کارخانه کاشي سازي پاسارگاد گندمان به بهره برداري رسيد

کارخانه کاشي سازي پاسارگاد گندمان با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور به بهره برداري رسيد.
کارخانه کاشي سازي پاسارگاد گندمان به بهره برداري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مديرعامل کارخانه کاشي پاسارگاد چهارمحال و بختياري در آيين افتتاح اين واحد صنعتي گفت: کارخانه کاشي پاسارگاد با ظرفيت توليد سالانه چهار ميليون متر مربع و ۶۰۰ ميليارد اعتبار به بهره برداري رسيد.

عليرضا يدالهي با بيان اين که با افتتاح اين کارخانه اشتغال ۳۰۰ نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم فراهم مي شود، گفت: در اين واحد صنعتي ضمن بهره گيري از آخرين دستاوردهاي صنعت کاشي و سراميک، چاپ ديجيتال به کارگيري شده که در کشور منحصر به فرد مي باشد.

يدالهي با اشاره به اين که اين کارخانه در شهرک صنعتي بخش گندمان شهرستان بروجن با مساحتي در حدود ۷۵ هزار متر مربع در سال ۹۰ پايه گذاري شد، افزود: سالن هاي توليد اين کارخانه داراي زيربناي حدود ۲۰ هزار متر مربع بوده و در آينده نزديک با خريداري ۱۵۰ هزار متر مربع طرح توسعه نيز اجرا خواهد شد.

وي بيان کرد: تجهيزات توليد جهت سه خط بر اساس آخرين فن آوري روز دنيا از شرکت هاي ريماس ترکيه سيتي و ساکمي کشور ايتاليا خريداري و نصب شده است.

يدالهي با اشاره به اين که اين کارخانه فعاليت خود را از سال ۱۳۹۲ با توليد پودر سراميک آغاز کرده است، گفت: خط اصلي و پيشرفته اين کارخانه جهت توليد سراميک با سايز ۶۰*۶۰ امروز به بهره برداري رسيد ضمن اين که امکان توليد سراميک با سايز ۳۰*۹۰ نيز فراهم شده است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۰۷

28 Dec 2019