۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۳۵۱۴
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها:

دو نور از منبع نور و معنويت شهدا، در شهر دستنا روشني بخش شد

شهر دستنا در واپسين روزهاي سال1395 افتخار پذيرايي از دو نور از منبع نور و معنويت شهدا انقلاب اسلامي و 8سال دفاع مقدس را که سال ها دوري از وطن و گمنامي را تحمل کردند بدست آورد.
دو نور از منبع نور و معنويت شهدا، در شهر دستنا روشني بخش شد
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در کیار با حضور بي سابقه مردم و مسئولان انقلابي و شهيدپرور این شهرستان يکي از ماندگارترين روزهاي ثبت شده در تاريخ شهرستان کيار شد.

تشييع و خاکسپاري پيکر مطهر دو شهيد گمنام سال هاي دفاع مقدس در شهر دستنا آنچنان باشکوه و منظم انجام شد که هيچ کس را ياراي توصيف آن نيست. از سويي خيل جمعيت زن و مرد که از سراسر شهرستان کيار مخصوصا اهالي شهر دستنا در کوچه ها و خيابان هاي دستنا موج مي زد و ازسوي ديگر اين مسئولان بودند که دوشادوش يکديگر در جمع مردم حضور يافتند تا از پيکر مطهر دو شهيد مظلوم و گمنام سال هاي دفاع مقدس استقبال نمايند و با تشييع پيکرهاي مظهر شهدا و در واپسين روزهاي سال و در ايامي که به نام مقدس حضرت زهرا سلام الله عليه زينت يافته است فضاي قلب ها و کوچه بازار شهر پر شود از عطر خوشبوي شهيدان.

تشييع پيکر این دو شهيد گمنام در شهر دستنا بار ديگر همه را در کنار يکديگر قرار داد تا مرد و زن، پير و جوان، دختر و پسر، مسئول و شهروند و... ضمن عزاداري براي دو تن از خيلي افتخارات ايران اسلامي جنايات ظالمان عالم را که مسبب از دست رفتن عزيزانمان در سال هاي دفاع مقدس شود را محکوم نمايند.

دوازدهمين روز دوازدهمين ماه سال ۱۳۹۵هميشه در يادها و خاطره ها مي ماند، قدوم مبارک دو شهيد گمنام در شهر دستنا باعث شد برکت به شهرستان کيار و شهر دستنا سرازير شود، باعث شد عطر معنويت در گوشه و کنار و جاي جاي شهرها و روستاها شهرستان کيار خصوصا شهر دستنا آکنده شود.

خيل مشايعت کنندگان دو شهيد گمنام در شهر دستنا ثابت کرد نه تنها مردم راه شهدا را فراموش نکرده اند که بيش از گذشته مشتاق تداوم آن شيرمردان عرصه ي نبرد حق عليه باطل هستند.

پيکر مطهر دو شهيد گمنام در شهر دستنا در ميان اشک و ماتم و اندوه اما سراسر افتخار و عزت بر دست مردم شهرستان کيار و شهر دستنا تشييع و در تپه نورالشهدا شهر دستنا واقع در شمال غربي اين شهر به خاک سپرده شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۵۴

28 Dec 2019