۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان کیار ضمن دعوت مردم کیار به آرامش از قول استاندار مبنی بر توجه بیشتر مسئولان استان به شهرستان کیار خبر داد.
اعتراضات مردم کيار ريشه در بي‌توجهي‌هاي مسئولان و محروميت شهرستان کيار دارد/ مردم تا زمان تحقق وعده‌هاي مسئولان صبور باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار نماز جمعه اين هفته شلمزار به امامت حجت‌الاسلام و المسلمين رضا بازيار با حضور جمع کثيري از نمازگزاران و مردان و زنان مومن در مصلي نماز جمعه شلمزار اقامه شد.

امام جمعه شلمزار در خظبه اول نماز جمعه شلمزار به موضوع تربيت فرزندان در اسلام اشاره کرد و گفت: زندگي فرزندان در اسلام از آغاز تولد تا زمان استقلال ايشان از خانواده به سه دوره مهم هفت ساله تقسيم بندي شده است، هفت سال اول دوراني است که فرزندان اختيار تام و تمام ندارند و بايد پدر و مادر در خدمت فرزندان باشند، هفت سال دوم دوراني است که فرزند بايد ادب شود و بداند که بايد از برخي تمايلات و خواسته هاي خود صرف نظر کند و اين دوره مهمترين دوره اخلاقي و تربيتي فرزندان است و دوره هفت ساله سوم که فرزندان بايد به صورت وزير و مشاور در خدمت پدر باشند.

امام جمعه شلمزار خطبه دوم نمازجمعه را به اتفاقات هفته گذشته شلمزار اختصاص داد و در خصوص حوادث پس از انتخابات توضيحاتي ارائه نمود.

حجت الاسلام بازيار در جمع نماز گزاران اين هفته شلمزار از اجرايي شدن برخي مطالبات مردم شهرستان کيار و قول مساعد استاندار مبني بر اجراي مطالبات مهم و اساسي مردم شهرستان کيار خبر داد.

وي گفت: اگرچه اقدام برخي معترضان نتيجه انتخابات و تجمع در مقابل فرمانداري مورد تاييد هيچکس نيست اما اين اقدام را نبايد فقط به نتيجه انتخابات اخير محدود کرد و بايد ريشه آن را در گذشته جستجو نمود.

حجت الاسلام بازيار خشم مردم شهرستان کيار از نتيجه انتخابات را ناشي از محروميت شهرستان کيار طي سال هاي متمادي و همچنين برخي بي تدبيري ها قبل، حين و بعد از انتخابات دانست و افزود: پس از اعتراض مردم در مقابل فرمانداري جلسات متعددي در اين خصوص با حضور مقامات استاني برگزار شد و ضمن رسانيدن پيام اعتراض آميز مردم به مسئولان استان در خصوص تحقق مطالبات مردم شهرستان کيار از ايشان قول هايي گرفته شد.

امام جمعه شلمزار در ادامه گفت: با توجه به اينکه ساليان سال است محور ناغان، گهرو، شلمزار، شهرکرد به دليل عدم برخورداري از استانداردهای لازم باعث حوادث، اتفاقات و تصادفات خونين و عزادار شدن بسياري از مردم شهرستان شده است استاندار استان چهارمحال و بختياري متعهد شد در راستاي بهبود اين جاده اقدام مقتضي را به عمل آورد و اعتبار مورد نياز را تامين نمايد.

حجت الاسلام بازيار احداث بيمارستاني مجهز در شهرستان کيار را ديگر خواست اهالي کيار عنوان کرد و گفت کمبود امکانات بيمارستاني و پزشکي سال هاي سال است که باعث آزردگي خاطر اهالي کيار گرديده است.

حجت الاسلام بازيار در ادامه خطبه دوم نماز جمعه شلمزار گفت: در جلسه با مسئولان استان و بيان خواسته هاي مردم شهرستان کيار هيچ گونه ملاحظه و تعارفي وجود نداشت اما مردم و خصوصا جوانان بايد اين مساله را در نظر داشته باشند که رفتار هايي همچون اقدامات شب اعلام نتايج انتخابات نه تنها مورد تاييد امام جمعه و نامزد انتخاباتي نيست که از نظر ما اينگونه اقدامات محکوم نيز هستند و با توجه به قول مساعد استاندار در خصوص توجه بيشتر به شهرستان کيار لذا انتظار مي رود به منظور ايجاد شرايطي آرام مردم فهيم شهرستان کيار ار هر گونه بداخلاقي خودداري کنند.

امام جمعه شهرستان کيار در ادامه ضمن تشکر از نيروي انتظامي و دادستان شهرستان کيار که با تدبير و درايت توانستند اقدامات و حوادث را مديريت کنند گفت: از امروز کساني که قصد التهاب و تنش و تشنج در شهرستان را داشته باشند از نظر همه محکوم هستند و بي شک اين افراد نيروهاي مردمي نيستند و نيروي انتظامي با اين افراد بايد به شدت برخورد و به دستگاه قضايي معرفي نمايد.

حجت الاسلام بازيار در پايان به زمان بر بودن اجراي برخي اقدامات اشاره کرد و از مردم شهرستان کيار خواست تا زمان تحقق مطالبات خود صبور باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۱۱

27 Dec 2019