۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۶۳۲۴
براي اولين بار در استان صورت گرفت

شماره گذاري و پلاک گذاري تراکتورها در شهرستان کوهرنگ

براي اولين بار در استان چهارمحال و بختياري تراکتورهاي کشاورزي کوهرنگ پلاک گذاري و شماره گذاري شدند.
شماره گذاري و پلاک گذاري تراکتورها در شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین، مسئول مکانيزاسيون جهاد کشاورزي شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر گفت: امروز براي اولين بار در استان چهارمحال و بختياري طرح پلاک گذاري و شماره گذاري بخش کشاورزي در شهرستان کوهرنگ شروع شد.

خانم اسکندري در ادامه افزود: در شهرستان کوهرنگ 360 دستگاه تراکتور وجود دارد، 120 دستگاه حائز شرايط شماره گذاري و پلاک گذاري تراکتور با احتساب عمر مفيد 13 سال هستند.

اسکندري در ادامه گفت: پلاک گذاري و شماره گذاري تراکتورها هويت بخشي و شناسنامه دار کردن تراکتورها است.

خانم اسکندري افزود: از جمله مهمترين اهداف طرح پلاک گذاري تراکتور در درجه اول صدور کارت سوخت است که در آينده ي نزديک است.

وي  بيمه کردن تراکتور را از مزاياي ديگر اين طرح دانست و گفت: بحث بيمه کردن تراکتور در بخش کشاورزي مهم است که با پلاک گذاري تراکتورها، بيمه تراکتورها به صورت اجباري اجرا خواهد شد.

اين مسئول افزايش امنيت جاني را از ديگر مزاياي مهم و قابل توجه دانست و گفت: افزايش امنيت جاني مالک تراکتور و سرنشينان در اين طرح هم مد نظر است .

اسکندري با اشاره به تردد غير مجاز تراکتورها در جاده ها گفت: جلوگيري از ترددهاي غير مجاز در جاده ها و به تبع آن کاهش تصادفات است که شامل اين طرح خواهد شد.

مسئول مکانيزاسيون جهاد کشاورزي کوهرنگ در ادامه گفت: جلوگيري از خريد و فروش هاي غير قانوني و سرقت ها و تسهيل شدن پيگيري تسهيلات به تراکتور داران و کليه امور مربوط به تراکتور داران از ديگر مزاياي اين طرح است که از اين به بعد قابل شناسايي و پيگيري است.

اسکندري در ادامه گفت: طرح پلاک گذاري و شماره گذاري با همکاري جهاد کشاورزي استان و پليس راهنمايي و رانندگي استان انجام مي شود.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد که بهره برداران بخش کشاورزي به اهداف مورد نظر وزارت جهاد کشاورزي در اين زمينه دست پيدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۳:۱۰

31 Dec 2019