۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۷۳۹۴
دانشجوي دانشگاه شهرکرد

بايد ياد بگيريم کتابخوار باشيم

دانشجوي دانشگاه شهرکرد گفت: کتابخواري و کتابخوري يک اصطلاح است و اين به اين معناست که اين روزها واقعا بيشتر کارهاي ما توجيه عقلاني ندارد.
بايد ياد بگيريم کتابخوار باشيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، برنامه اي تحت عنوان کتابخوري در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

مجيد عباسي، از دانشجويان دانشگاه شهرکرد در گفتگو با منطقه آزاد، گفت: خوشبختانه اين روند به تازگي در دانشگاه کليد خورده و نتيجه و بازده بسيار بالايي هم در بين دانشجويان داشته.


عباسي در ادامه به حضور مسئول علمي بسيج دانشجويي در دانشگاه اشاره کرد و افزود: آقای ميراحمدي هم از سواد علمي بسيار خوبي برخوردار هستند و هم فن بيان ايشان و گفتارشان بسيار جذاب است، به طوريکه معمولاً مباحثي که با او شروع مي شود به اندازه‌ایی جذاب است که انسان متوجه گذر زمان نمي شود به همين خاطر معمولا اين برنامه ها از تايمي که در نظر گرفته شده خارج مي شود و به درازا مي کشد.


مجيد عباسي گفت: غرب شناسي، کتاب توسعه و تمدن شهيد آويني، نقش دلار در استعمار جهاني و... ازجمله مباحثي است که در کتابخوري به آن مي پردازيم.

اين دانشجوي دانشگاه شهرکرد انتخاب نام اين برنامه را بسيار جالب توصيف کرد و گفت: بايد ياد بگيريم کتابخوار باشيم، البته کتابخواري و کتابخوري يک اصطلاح است و اين به اين معناست که اين روزها واقعا بيشتر کارهاي ما توجيه عقلاني ندارد و تصميم گيرنده نهايي خود ما هستيم که بايد فرهنگ کتابخواني را جا بيندازيم. برخی می گویند اطلاعات مورد نیاز را از اینترنت و کتابخانه های دیجیتال می گیریم ولی باید واقع بینانه گفت که مگر چقدر این علوم دیجیتالی سابقه دارند و آیا همه کتاب ها و منابع غنی به صورت دیجیتالی درآمده اند؟

انتهای پیام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۷:۵۲

30 Dec 2019