۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۲۳۴۴
رئيس اداره هواشناسي بروجن خبر داد:

سرعت وزش باد در بروجن به 75 کيلومتر در ساعت رسيد/بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد

رئيس اداره هواشناسي بروجن حداکثر سرعت باد بعدازظهر امروز در شهرستان بروجن را 75 کيلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: از اواخر امروز تا فردا شب شاهد بارندگي در اين منطقه خواهيم بود.
سرعت وزش باد در بروجن به 75 کيلومتر در ساعت رسيد/بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه دارد
به گزارش جهانبین نیوز، نبي ا... بادست در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: يک سامانه بارشي از شب گذشته وارد استان چهارمحال و بختياري شده و منطقه را تحت تاثير قرار داده است.

بادست با بيان اين که فعاليت اين سامانه در کوهرنگ آغاز شده است، افزود: در شهرستان بروجن نيز از اواخر امروز تا فردا شب شاهد بارندگي خواهيم بود.

وي ضمن بيان اينکه فعاليت اين سامانه در ارتفاعات و مناطق کوهستاني به صورت برف و در شهر به صورت باران خواهد بود، افزود: بعداز ظهر امروز وزش باد در منطقه نسبتا شديد است.

رئيس اداره هواشناسي بروجن فعاليت اين سامانه را تا روز چهارشنبه در منطقه اعلام کرد و گفت: فردا نيز نيمه ابري و ابري در بعدازظهر وزش باد، افزايش ابر و بارش و باران پيش بيني مي شود.

بادست گفت: احتمال اختلال در تردد جاده اي، کولاک و کاهش ديد در مناطق کوهستاني و آب گرفتگي معابر در جنوب و شرق استان دور از انتظار نيست.

وي با بيان اين که اين سامانه در شهرستان کوهرنگ، اردل و فارسان شدت بيشتري خواهد داشت، گفت: از چراي دام در کنار رودخانه ها و توقف در ارتفاعات که احتمال رعد و برق وجود دارد خودداري شود.

بادست حداکثر سرعت باد بعدازظهر روز یکشنبه در شهرستان بروجن را ۷۵ کيلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: با خروج اين سامانه تا روز چهارشنبه نيز وزش باد شديد را شاهد خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۳۵

16 Jan 2020