۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۰۴۵۴
امام جمعه لردگان؛

آل سعود، ابزار دست آمريکا و اسرائيل است

امام جمعه لردگان گفت: مردم و خانواده شهداي منا، حادثه دلخراش و ننگين سال گذشته منا را هيچ گاه فراموش نکرده و نخواهند کرد.
آل سعود، ابزار دست آمريکا و اسرائيل است
به گزارش جهانبین نیوز   به نقل از  سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در نماز جمعه اين هفته ضمن تسيلت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: دستورات زيباي اسلام عاري از انحرافات و اشتباهات در زمان امام محمد باقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) بود .

وي گفت: به امام محمد باقر (ع) باقرالعلوم و باقرالسجود مي گفتند.

حجت السلام انصاري، به روز عرفه اشاره داشت و گفت: روز عرفه، روز نيايش و راز و نياز با معبود خود است، اين روزها را از دست ندهيم عرفه از عرفان گرفته شده و روز شناخت معبود خود است.

خطيب نماز جمعه لردگان ضمن گرامي داشت ياد عزيزاني که در سال گذشته در حادثه منا به شهادت رسيدند گفت: حجّ ابراهيمي كه اسلام به مسلمانان هديه كرده است، مظهر عزّت، معنويّت، وحدت و شُكوه است.

وي افزود:  اين جنايات آل سعود را محکوم مي کنيم و قطعا دولت آل سعود در اين حادثه مقصر اصلي هستند.

انصاري بيان داشت: جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهاي مسلمان بايد حاكمان سعودي را بشناسند و واقعيت هتّاك و بي‌ايمان و وابسته و مادّي آنان را به‌درستي درك كنند؛ بايد به‌خاطر جناياتي كه در گستره جهان اسلام به‌بار آورده‌اند، گريبان آن‌ها را رها نكنند.

امام جمعه لردگان به سالروز ارتحال آيت الله طالقاني اشاره داشت و گفت: 19شهريور ماه سالروز ارتحال آيت الله طالقاني است. وي کسي بود که در زمان طاغوت در دوران مبارزاتش پشت او را با سيگار نوشته بودند جاويد شاه.

وي، جنايات آل سعود در يمن را محکوم کرد و گفت : آل سعود ابزار دست آمريکا و اسرائيل بوده و سياستهاي اين کشور‌ها را در منطقه به راه انداخته است،


انصاري با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با مسؤولان و متخصصان وزارت دفاع گفت: تضعيف توان نظامي كشور، خيانت است‌ .

انصاري در ادامه گفت : دستور اسلام است که مسلمانان بايد در برابر دشمن به تمام معنا مسلح باشند تا دشمن به او ضربه نزند و کساني که مي گويند مملکت بدون سلاح پيشرفت دارد يا نادانند و يا از روي قرض اين حرفها را مي زنند .

 درپايان نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته مردم لردگان بر عليه آل سعود و آل خليفه از مصلي شهر تا چهار راه شهرداري راهپيمائي کردند .

انتهاي پیام 1027ج/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۸:۳۵

26 Jan 2020