۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۴۴۱۴
رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری:

مسائل معیشتی جان مردم را به لب‌شان رسانده

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه امروز جان مردم را به لبشان رسانده مسائل معیشتی آن‌ها است و مردم از وضعیت موجود خسته شده‌اند و باید برای این موارد فکری شود.
مسائل معیشتی جان مردم را به لب‌شان رسانده
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقاء کار جامعه بسیار موثر باشند.

وی با بیان اینکه با آگاه‌سازی رسانه‌ها جهل محرومان از حقایق را از بین می‌رود افزود: لازمه کار رسانه بحث امانتداری و انتقال صحیح مباحث و واقعیات است.

هاشمی تاکید کرد: اگر خبرنگاری واقعیتی را می‌بیند اما به دلیل مسائل سیاسی از گفتن آن اِبا کند در مقابل این کوتاهی مسئول خواهد بود وخبرنگاران نباید در بیان حقایق تقیه کنند یا بخل ورزند.

لغو سفر حجت الاسلام رئیسی به استان/ برنامه سفر به هفته آینده موکول شد

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی این ستاد برای حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری افزود: سفر حجت الاسلام رئیسی به دلیل جلسات متعدد لغو شد اما این سفر در هفته آینده قطعا صورت می‌گیرد اما هنوز روز دقیق آن مشخص نشده است.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری به برنامه‎‌های تبلیغاتی ستاد حجت الاسلام رئیسی اشاره و یادآور شد: در این هفته استان میزبان حضور محسن رضایی و علیرضا زاکانی خواهد بود.

انتقاد به دولت باید با رعایت تقوا صورت گیرد

هاشمی با تاکید براینکه جلسات توجیهی برای مسئولان ستادها صورت گرفته و بایدها و نبایدها برای آن‌ها تشریح شده است بیان داشت: در مباحث سیاسی حتی یک گناه نباید در ستاد صورت گیرد، درحالی که نقد دولت وجود دارد ولی باید با رعایت تقوا این انتقادها صورت بگیرد.

وی رعایت تقوا را یکی از اصول فعالان ستاد حجت‌الاسلام رئیسی عنوان و اضافه کرد: با توجه به اینکه محدودیتی برای احداث ستادها وجود ندارد، در هر یک از شهرستان‌های ۹گانه یک ستاد مرکزی در حال فعالیت است و در شهرها و روستاها ستادهای مردمی فعال هستند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری دغدغه رهبر معظم انقلاب را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دانست و گفت: کشور ایران اقتدار و عظمتش را مدیون حضور مردم بوده و از همین رو تاکید رهبر انقلاب بر رعایت اخلاق توسط خود کاندیداها است.

هاشمی با بیان اینکه عنوان بعضی از مسائل در رسانه ملی اعتماد مردم را از بین می‌برد و عدم رعایت اخلاق از سوی کاندیداها انگیزه مردم برای حضور در انتخابات را کم می‌کند و باعث دلسردی مردم می‌شود گفت: از همین رو رعایت اخلاق انتخاباتی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مسائل معیشتی جان مردم را به لب‌شان رسانده

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز جان مردم را به لبشان رسانده مسائل معیشتی آن‌ها است و مردم از وضعیت موجود خسته شده‌اند و باید برای این موارد فکری شود.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا به الان برای کلیه مکان‌هایی برای ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در نظر گرفته شده است پولی پرداخت نشده و هزینه بنرهای تبلیغاتی از کمک‌های مردمی تامین شده است.

هاشمی تاکید کرد: شایعه این موضوع که پول آستان قدس رضوی در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی هزینه می‌شود جز خیانت به امام رضا (ع) و فروختن دین و آخرت نیست و نشانه رفتن آبروی دیگران برای رسیدن به اهداف نشانه عجز است.

وی با اشاره به اینکه وقت ارائه شده به کاندیداها در مناظرات بسیار کم است تاکید کرد: یکی از دلایلی که در دو مناظره قبل هیچ برنامه عملیاتی ارائه نشده همین وقت کم بوده و امیدواریم در مناظرات بعدی نکات مهم در این زمینه بیان شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۷:۱۱

1 Feb 2020