۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۷۴۹۴
شهردار شهرکرد خبر داد:

تکمیل محوطه‌سازی آرامگاه شهدای گمنام شهرکرد

شهردار شهرکرد از تکمیل و پایان عملیات محوطه سازی و ساماندهی فاز نخست آرامگاه شهدای گمنام در تپه نورالشهدای این شهر خبر داد.
تکمیل محوطه‌سازی آرامگاه شهدای گمنام شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد از تکمیل و پایان عملیات محوطه سازی و ساماندهی فاز نخست آرامگاه شهدای گمنام در تپه نورالشهدای این شهر خبر داد.


وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار دو میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شهرداری اجرا شده است، اظهار داشت: عملیات محوطه سازی و طرح توسعه آرامگاه شهدای گمنام شهرکرد در فاز نخست به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شد.

شهردار شهرکرد هدف از این طرح عمرانی را بهسازی و زیباسازی محوطه آرامگاه شهدای گمنام تپه نورالشهدا اعلام کرد و افزود: تکمیل فازهای بعدی این مجموعه در سال های آینده اجرایی می شود.

غلامیان دهکردی ادامه داد: طرح آماده سازی آرامگاه شهدای گمنام با چشم اندازی زیبا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان به شمار می رود

شهردار شهرکرد افزود: تپه نورالشهدا یکی از مراکز فرهنگی و گردشگری مرکز استان است که با قرار گرفتن آرامگاه شهدای گمنام در این محدوده مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۵۴

27 Dec 2019