۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۱۹۷۵۴

همايش بزرگ تجلي ميثاق با ولايت در شهر لردگان برگزار مي‌شود

حجت الاسلام انصاري امام جمعه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان لردگان از برگزاري همايش بزرگ تجلي ميثاق با ولايت در مصلي شهر لردگان خبر داد.
همايش بزرگ تجلي ميثاق با ولايت در شهر لردگان برگزار مي‌شود
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، انصاري امام جمعه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه 9دي اظهار کرد: مردم فهيم و هميشه در صحنه ايران اسلامي در روز 9 دي با حضور پرشور و مقتدر خود تمام نقشه‌هاي دشمنان را از بين بردند و اثبات کردند که هرگز دست از آرمان‌هاي اين نظام برنخواهند داشت.
 
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان لردگان گفت: در هفته بصيرت و ميثاق با ولايت که از6 دي ماه 93 لغايت  12 دي ماه 93 شروع مي شود در سطح شهرستان لردگان حدود 30 برنامه روشنگري و همايش برگزار مي گردد که مهمترين انها همايش بزرگ تجلي ميثاق با ولايت در مصلي شهر لردگان است.

وي افزود: اين همايش روز سه شنبه 9ديماه ساعت 9 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولين ، بسيجيان، حوزه هاي علميه، جوانان، دانشجويان و دانش آموزان برگزار مي گردد.

انصاري از برگزاري جلسات روشنگري در مدارس و دانشگاهها هم خبر داد و گفت: در سطح مدارس و دانشگاهها برنامه ريزي شد که جلسات روشنگري با حضور اساتيد مجرب و اهل فن برگزار گردد .
 
 

انتهاي پيام1020ج /630 ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۰۸

29 Dec 2019