۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۰۷۲۴
امام جمعه لردگان؛

مهم‌ترين مسؤوليت زن؛ آرامش‌بخشي به كانون خانواده‌ است

امام جمعه لردگان گفت: زن و مرد دو رکن اصلي خانواده هستند و يک خانواده سالم نياز به آرامش است؛ هيچ انساني، بدون داشتن يك خانواده آسوده و آرام مزه زندگي را نخواهد چشيد.
مهم‌ترين مسؤوليت زن؛ آرامش‌بخشي به كانون خانواده‌ است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري، امام جمعه لردگان در نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته گفت: مسأله زن و خانواده، جزو مسائل بسيار مهمي است که بايد به آن توجه ويژه داشت .

انصاري گفت: زن و مرد دو رکن اصلي خانواده هستند و يک خانواده سالم نياز به آرامش است؛ هيچ انساني، بدون داشتن يك خانواده آسوده و آرام مزه زندگي را نخواهد چشيد.

امام جمعه لردگان گفت: مهم‌ترين مسؤوليت زن؛ آرامش‌بخشي به كانون گرم خانواده‌ و تربيت فرزندان صالح، متعهد و متدين از  رسالت بانوان و مادران مومن ايراني است.

وي گفت: اگر پايه هاي ديني و اعتقادي فرزندان در خانواده ها محکم باشد هيچ عاملي نمي تواند آنان را از مسير ارزش هاي انساني و اسلامي دور کند و منحرف سازد.

وي در خصوص کار کردند زنان گفت:  زنان مي توانند در خانه با کارهاي همچون گلدوزي، قاليبافي و... در امر اقتصاد کمک کار مردان خود باشند.

خطيب نماز جمعه اين هفته با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در جمع فرماندهان سپاه پاسداران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي  نكات مهمي در اين ديدار بيان داشتند و فرمودند: هيچ عاقلي نيروي دفاعي خود را كنار نمي‌گذارد، بنابراين بايد قدرت دفاعي كشور را روزبه‌روز استحكام بخشيد. ايشان  «ايمان» را عامل اصلي استحكام توان دفاعي كشور برشمردند.

انصاري افزود: دشمن سعي دارد در زمينه‌ي فرهنگي، باورهاي جامعه را دگرگون كند.

امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود گفت: دوره دفاع مقدس يكي از مقاطع فراموش‌نشدني و بي‌نظير تاريخ ايران و خود يك مقطع تاريخي بسيار مهم است.
وي با اشاره به اتحاد جهاني که در جنگ تحميلي عليه ايران وجود داشت، بيان کرد: تمام قدرت‌هاي بزرگ دنيا در جنگ تحميلي، صدام را حمايت مي‌کردند و انواع سلاح‌هاي جنگي را در اختيار آنها مي‌گذاشتند.
وي يادآور شد: هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت ها و از جان گذشتگي هاي ملت انقلابي ايران در دفاع از کيان اسلام و ميهن اسلامي است.

انصاري افزود: امروز دشمن با تهاجم فرهنگي و اقتصادي به جنگ ما آمده است که راه مقابله با آنها توجه به اصول و ارزش هاي انقلاب و تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي است.
امام جمعه لردگان در پايان از مردم خواست تا  درهشتمين سرشماري نفوس و مسكن ۱۳۹۵ در مهر و آبان توسط مركز آمار ايران با مراجعه به سايت آمار نسبت به پاسخ دادن صحيح به سوالات دقت لازم را داشته باشند .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۸:۱۰

31 Jan 2020