۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۷۷۵۴
کارشناس مسائل سیاسی شهرکرد:

۹دي سيلي محکمي به استکبار جهاني بود که فراموش شدني نيست

کارشناس مسائل سیاسی در شهرکرد گفت: فتنه ۱۳۸۸ جرياني که به يک باره و دفعتاً به وجود آمده باشد نيست و مسئله اي است که ريشه در جريانات منحرف، ريشه‌دار در دل انقلاب دارد.
۹دي سيلي محکمي به استکبار جهاني بود که فراموش شدني نيست
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهنگ حيدري کارشناس مسائل سیاسی در شهرکرد در گفت‌وگو با بام ايران خبر؛  اظهار کرد: در اوايل انقلاب مخالفين چند دسته بودند، يک گروه اسلام‌ستيز و برخي ديگر جمهوريت‌ستيز.

وي تصريح کرد: در هر برهه اي از تاريخ انقلاب به نحوي با اين‌گونه انحرافات مواجه بوديم چنان که در سال ۱۳۷۸ يعني ده سال قبل از فتنه ۱۳۸۸ در ۱۸ تير در دانشگاه به نوعي بحث انحراف در سياست انقلاب را تحت تاثير قرار داد.

حيدري ادامه داد: رگه‌هاي انحراف در تفکر و اعمال سران فتنه از ابتداي انقلاب واضح بود و بالاخره در سال ۱۳۸۸ خودش را به تمام شکل بروز داد.

وي اذعان داشت: درست است که مردم مشکلاتي دارند اما فتنه‌گران دردشان درد مردم نبود و جنگ صرفا بخاطر کسب قدرت و در ظاهر زمين زدن جريان مقابل اما در باطن شکست دادن جريان انقلابي بود.

حيدري بيان داشت: امروز کساني که در سال ۸۸ در ستاد سران فتنه يعني کروبي و موسوي بودند به عنوان وزيرو معاون وزير در دولت يازدهم و دوازدهم مشغول بکارند و ديديم که وضع زندگي، معيشت و فرهنگ مردم را بهتر که نکردند هيچ، بدتر هم کردند.

نبايد با تطهير سران فتنه و به حاشيه بردن اصل مسئله در صدد تبرئه اين عوامل برآئيم

کارشناس مسائل سیاسی در شهرکرد گفت: هنوز کساني هستند که در دلشان مرض سياسي وجود دارد و لذا بايد با تأسي از رهبري زمينه بروز فتنه جديد را از بين ببريم ولي اگر بطور ناگزير فتنه‌اي بوجود آمد با بصيرت و پشت سر رهبري از غبار آن فتنه عبور کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۷:۱۱

17 Jan 2020