۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۴۷۹۴
به مناسبت هفته ناجا;

صبحگاه مشترک يگان هاي نظامي و انتظامي در اردل برگزار شد

به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک يگان هاي نظامي و انتظامي با حضور مسئولين شهرستاني در محل ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان اردل برگزارشد.
صبحگاه مشترک يگان هاي نظامي و انتظامي در اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در اين آيين ضمن گراميداشت هفته ناجا گفت: امنيت يکي از مولفه هايي است که هر جامعه اي براي رشد و شکوفايي و پيشرفت به آن نياز دارد.

سلمانپور اظهار کرد: امروز در ايران اسلامي به برکت ايمان و اعتقاد به خدا، ولايت مداري و روحيه شهادت طلبي، نظم و پيروي از ولايت، در اوج امنيت قرار داريم و همه بايد قدردان نيروهاي مسلح براي تحقق اين مهم باشيم.

علي سپهوند فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل نيز در اين آيين گزارشي از اقدام هاي پليس اين شهرستان در نيمه نخست امسال ارايه کرد.

سپهوند،شهرستان اردل را يکي از امن ترين شهرستان هاي استان برشمرد و گفت: همه بايد قدردان اين امنيت باشند چرا که در سايه امنيت همه امور و کارها پيگيري مي شود.

وي شهادت طلبي، انتظار فرج و ولايت پذيري را از مهمترين ارکان نظام اسلامي دانست و افزود: امروز به همت نيروهاي مسلح و مشارکت مردم امنيت در تمام نقاط کشور برقرار است.

اداي احترام به مقام شامخ شهدا، اجراي رژه و قدرداني از نيروهاي نمونه يگان هاي نظامي از ديگر ويژه برنامه هاي اين آيين بود.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۳۲

30 Dec 2019