۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۲۹۷۴۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ:

وجود مبارک حضرت معصومه الگوي علم و عفاف است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ گفت: وجود مبارک حضرت معصومه (س) به عنوان الگوي علم و عفاف اين امکان را فراهم نموده است که بواسطه تبيين مشخصات شخصيتي ايشان زنان و دختراني آراسته به علم و عفاف تربيت کنيم.
وجود مبارک حضرت معصومه الگوي علم و عفاف است
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر در خصوص برگزاري جشن ميلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر اظهار کرد: در دنياي امروز که جوامع بشري در حوزه فرهنگي با مخاطرات جدي روبرو شده است ملت هايي مي توانند از اين مخاطرات محفوظ مانده و يا جان سالم بدر ببرند که با اتکا به داشته هاي فرهنگي و معنوي خود بتوانند اعتقادات بومي را حفظ کرده و در نسل جوان ترويج نمايند.

وي افزود: ملت ايران در اين حوزه سرمايه هايي گرانبها دارد، وجود مبارک حضرت معصومه (س) به عنوان الگوي علم و عفاف اين امکان را فراهم نموده است که بواسطه تبيين مشخصات شخصيتي ايشان زنان و دختراني آراسته به علم و عفاف تربيت کنيم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ  بيان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌عليها داراي شخصيتي رفيع و والا مقام مي‌باشد بطوري که ائمه طاهرين عليهم السّلام از اين بانو، با جلالت و تکريم ياد کرده‌اند و حتي پيش از ولادت آن حضرت، بلکه پيش از ولادت پدر بزرگوارش، نام او بر لسان بعضي از ائمه عليهم السّلام آمده و از مقام والاي او سخن گفته‌اند.

سرهنگ نظري افزود: همه اين بيانات حاکي از شأن و عظمت و فضيلت اين بانوي مکرم اسلام مي‌باشد، بي‌شک فضايل و خصوصيات اخلاقي اين بانوي بزرگ است که او را داراي چنين مقام و منزلتي نموده است چون امام موسي کاظم عليه السّلام داراي ۳۷ فرزند بود که در ميان آن‌ها اين بانوي مکرم است که مثل ستاره‌اي درخشان مي‌درخشد و در ميان فرزندان امام کاظم عليه السّلام بعد از امام رضا عليه السّلام هيچ‌کدام هم سنگ او نمي‌باشد.

وي با اشاره به این سخن مقام معظم رهبري (مدظله العالي) که فرمودند "حضرت معصومه (س) مقام بزرگي دارد خيلي بايد از ايشان بهره بگيريم" گفت: سپاه شهرستان کوهرنگ به همت حوزه هاي مقاومت و پايگاه هاي تابع در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت مقام کريمه اهل بيت (ع) در سراسر شهرستان مراسمي برگزار نموده و در قالب آن به ويِژگي هاي شخصيتي ايشان بپردازد.

نظري ادامه داد: اين مراسم به منظور ارتقاي سطح بينش و بصيرت دختران جوان در خصوص مسائل مربوطبه حفظ حرمت عفاف و حجاب با هدف تکريم و بزرگداشت شخصيت والاي حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفي الگوي مناسب به دختران مسلمان مي باشد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کوهرنگ در پايان خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت حضرت معصومه (س) در روز اول ذيقعده که به نام روز دختر نامگذاري شده همزمان درسراسر کشور برگزار مي گردد که در اين روز از دختران نمونه با شاخصه هاي حافظان و قاريان قرآن، نخبگان در عرصه هاي علمي، فرهنگي، هنري، ورزشي و... که منتخبين از لحاظ عفاف، حجاب و شايستگي ها در شان دختر مسلمان باشند تجليل مي شود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۳:۵۱

1 Feb 2020