۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۵۸۶۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري:

پزشكان اركان اصلي نظام سلامت هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: پزشكان و داروسازان در پيشبرد اهداف حوزه سلامت نقش برجسته اي داشته و بعنوان اركان اصلي نظام سلامت بشمار مي روند.
پزشكان اركان اصلي نظام سلامت هستند
دكتر ارسلان خالدي فر سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبین نیوز با اشاره به خدمات ارزشمند پزشكان و داروسازان،بر تكريم آنها و گراميداشت روزي كه به نام آنان نامگذاري شده است تاكيد نمود.

خالدی فر تصریح کرد: پزشكان و داروسازان در پيشبرد اهداف حوزه سلامت نقش برجسته اي داشته و بعنوان اركان اصلي نظام سلامت بشمار مي روند.

وي ضمن تبريك فرا رسيدن يكم شهريورماه، روز پزشك به ديگر مناسبت هاي اين روز و روزهاي آتي اين ماه اشاره و افزود: پنجم شهريور روز بزرگداشت محمدبن زكرياي رازي و روز داروسازي است كه اين روز را هم به همه داروسازان و فعالين اين حوزه تبريك عرض مي نمايم.

دكتر خالدي فر، با بيان اينكه دوم شهريورماه همزمان با آغاز هفته دولت است، اين هفته و چهارم شهريور، روز كارمند را به يكايك كاركنان دانشگاه تبريك گفت.

وي  مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشكي چهارمحال وبختیاری در حوزه هاي مختلف آموزشي، پژوهشي، بهداشت و درمان و توسعه و تامين دارو و نظارت بر سلامت غذا به هم استانيان عزيز ارائه خدمت مي نمايد و ارائه خدمات در چنين حجم بالا و گسترده اي امكان پذير نخواهد بود جز با همت و تلاش يكايك پرسنل، كاركنان و پزشكان و فعالين در حوزه بهداشت و درمان، لذا به نوبه خود از زحمات همه اين عزيزان تقدير و تشكر مي نمايم و اميدوارم با همدلي و همراهي اين مجموعه خوب و صميمي بتوانيم روز به روز شاهد ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات دانشگاه باشيم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۳:۱۷

15 Feb 2020