۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۲۸۹۴

امام جمعه شهر اردل با مسئولين خداحافظي کرد

حجت الاسلام موسي سلمان پور،چهارمین امام جمعه شهر اردل پس از چهار سال حضور در اين شهرستان ازمسئولين شهرستاني خداحافظي کرد.
امام جمعه شهر اردل با مسئولين خداحافظي کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور،چهارمين امام جمعه شهر اردل پس از چهار سال حضور در اين شهرستان صبح امروز در جلسه شوراي اداري که به مناسبت برنامه هاي دهه مبارک فجر برگزار شد ازمسئولين شهرستاني خداحافظي کرد.

امام جمعه شهر اردل که از اوايل سال ۹۲ به عنوان مشغول به فعاليت شد، با اقامه نماز جمعه و همچنين اجراي انواع برنامه هاي گوناگون فرهنگي، مذهبي و اجتماعي در اين شهرستان توانست جايگاه ويژه اي در بين مردم شهر اردل و دهستان ها و روستاهاي تابعه اين شهرستان به دست آورد و از جمله ائمه جمعه پر تلاش و موفق در شهرستان اردل بود.

وي در اخرين ديدار خود با مسئولين شهرستان اردل گفت: ما هميشه نيازمند وحدت و همدلي هستيم،بنده هم ادامه خدمتم هرکجا که باشم سرباز ولايت و نظام و خادم الشهدا هستم.

حجت الاسلام سلمان پور امام جمعه شهر اردل بعد از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل از مردم اين شهرستان طلب حلاليت و خداحافظي مي کند.

سخن آخرمان که اينگونه برزبان هاي مردم شهرستان اردل جاري است

اما سواي از خداحافظي حجت الاسلام سلمان پور؛ دلمان براي سخنان دلنشين، بي پروا و بدون رياي او در خطبه هاي نمازجمعه اردل که با هر تبسمش خنده را به چهره نمازگزاران هديه مي داد و بر عکس با هر جمله و روايتي از مصيبت هاي ائمه معصومين (ع) اشک ها را بر گونه هاي صورت نمازگزاران جاري مي کرد تنگ مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۱۴

30 Dec 2019