۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۲۷۹۴۴
باید روی چرایی کم گل زدن فکر کنیم

عربشاهی:عمان حریف سخت‌تری از هند خواهد بود/نباید کی‌روش را با X و Y مقایسه کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید از همان روز اول مسابقات قوی کار می کردیم و نباید کار را به روز آخر می‌کشاندیم.
عربشاهی:عمان حریف سخت‌تری از هند خواهد بود/نباید کی‌روش را با X و Y مقایسه کنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هند، گفت: بازی بدی نبود ما در دور رفت هم این تیم را شکست داده بودیم. به هر حال ایران تیم اول یا دوم آسیاست و از تیمی مثل هند خیلی بهتر است. بازی دوم ما در نوروز مقابل عمان برگزار می‌شود به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

وی افزود: عمان تیم قوی و گردن کلفتی است ما باید با یک برنامه‌ریزی قوی‌تر مقابل حریف ظاهر شویم و به پیروزی برسیم. باید نقاط ضعفمان را در بازی با هند شناسایی کنیم. هند روی ما فشار نیاورد و این بازی نمی‌تواند معیاری برای عملکرد خط دفاع باشد اما می‌توانیم دلایل گل نزدنمان را پیدا کنیم که چرا این تعداد موقعیت خوب را از دست می‌دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا کیفیت فوتبال ایران به اندازه‌ای است که در حضور تیم‌هایی مثل هند، گوام و ترکمنستان کارش برای صعود به روز آخر بکشد، اظهار داشت: متأسفانه ما حریفان را دست کم می‌گیریم من به تیم ملی امید هم این انتقاد را داشتم که چرا از سیستم چرخشی استفاده نمی‌کند. ما باید در همه مسابقات با تمام توان و قوا ظاهر شویم و به حریفان استرس و ترس بدهیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد ما از حریفان می‌ترسیم عنوان کرد: این خیلی بد است و نباید این مشکل را داشته باشیم. باید آنقدر قوی کار کنیم که کار به روز آخر کشیده نشود. در آسیا تیم‌ها از رویارویی با ما استرس دارند و اگر ما از حریفان بترسیم این به عامل بزرگی برای زمین خوردنمان تبدیل می‌شود.

عربشاهی در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش همچنان قصد استعفا دارد، تصریح کرد: من سال‌ها در تیم ملی بازی کردم و خودم کلاس‌های مربی‌گری را پشت‌سر گذاشتم و می‌دانم کار مربی به چه شکلی است. کی‌روش برند بزرگی در فوتبال جهان است و نباید او را خیلی اذیت کنیم. این مربی را نمی‌توانیم با X و Y مقایسه کنیم. ما باید بستر را برای او فراهم کنیم تا کار تیم ملی را به بهترین شکل پیش ببرد.

وی در پایان گفت: تیم ملی ما به خوبی جوان‌گرایی شده و شاید اگر مربی دیگری در آن حضور داشت آنقدر جرأت نمی‌کرد تا همه بازیکنان جوان را به میدان بفرستد. نفرات فعلی به درد فوتبال ایران می‌خورد و می‌توانند سال‌ها برای ما بازی کنند. نباید کی‌روش را خیلی اذیت کرد و باید اجازه دهیم او کارش را انجام دهد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۳۴

27 Dec 2019