۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۴۲۴۴
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال بختياري:

بانک‌ها با حمایت از تولیدکنندگان زمینه‌ساز اشتغال پایدار هستند

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال بختياري گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در استان ما وجود دارد که بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با ورود به حوزه حمایت از تولید و صنعت در رونق اقتصاد استان و ایجاد اشتغال پایدار سهیم باشند.
بانک‌ها با حمایت از تولیدکنندگان زمینه‌ساز اشتغال پایدار هستند
به گزارش جهانبین نیوز رضا گنجی مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال بختياري در نشستي با معاونت و جمعي از كارشناسان بانك مهر اقتصاد اين استان با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر مقوله اقتصاد مقاومتي اظهار کرد: از آنجا كه صنعت استان قادر است به بالندگی و بقای خویش در میان‌‌مدت و بلندمدت برسد، وجود ابزارهای متنوع، خودتنظیم و انعطاف‌پذیر در درون ساختار اقتصادی استان، امکان شکنندگی اقتصاد سیستم را به ‌شدت کاهش می‌دهد.

رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري افزود: برهمين اساس شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري ضمن هدف‌گذاري اهداف عاليه خود در جهت اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، در تلاش است با تعامل با بانك‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان و براساس قواعد سياست مذكور، ضمن رفع موانع پيش‌روي صنعت، اقتصاد و اشتغال‌زايي استان به نوعي در جهت كمك به صنايع كوچك استان بشتابد.

گنجي در ادامه گفت: به حمدا... ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در استان ما وجود دارد که بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با ورود به حوزه حمایت از تولید و صنعت در رونق اقتصاد استان و ایجاد اشتغال پایدار سهیم باشند.

مديرعامل و رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري افزود: بانک مهر اقتصاد استان در اجرايي كردن اقتصاد مقاومتی، یک تجربه موفق بوده که می‌تواند اندوخته‌هاي گرانبهاي خويش را در اختیار سایر بانک‌ها و موسسات مالی در جهت رشد و شكوفايي در اين زمينه، قرار دهد.

معاونت بانك مهر اقتصاد استان نيز در اين نشست با تشریح اقدامات اين بانک در زمینه حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اظهار کرد: به جرأت می‌توانیم بگوییم مجموعه بانک مهر اقتصاد در طول این ۲۲ سال که به مشتریان خدمت‌رسانی کرده، کاملاً در خدمت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ملی بوده است.

اسماعيلي با بیان اینکه یکی از گام‌های موثر بانک مهر اقتصاد‌،‌ حمایت از اقتصاد استان در قالب دو طرح مجزاست، گفت: در تعامل با شركت شهرك‌هاي صنعتي استان دو طرح تسهيلات به صنايع كوچك فعال مرتبط با مواد غذايي و طرح جامع خريد دين ارائه گرديد كه با اجرايي شدن اين دو طرح ضمن رفع مشكل نقدينگي واحدهاي مذكور، ظرفيت توليد ايشان نيز افزايش خواهد يافت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۲۹

5 Jan 2020