۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۲۲۲۶۴
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری:

زندانی به هر جرمی زندان رفته باشد؛ خانواده اش مجرم نیست

همایون گنجی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان گفت : از همه ادارات و ارگانهای استان درخواست میکنیم ما را برای کمک رسانی به خانواده زندانیان یاری کنند.
زندانی به هر جرمی زندان رفته باشد؛ خانواده اش مجرم نیست
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، همایون گنجی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری گفت : زندانی به هر جرمی زندان رفته باشد؛ خانواده اش مجرم نیست.

وی عنوان کرد: انجمن ما که یک انجمن غیردولتی است برای حمایت مالی از خانواده های زندانیان طرحی را در نظر دارد که در طی آن از ادارات مختلف درخواست میکنیم کاغذهای باطله ارگان خود را برای بازیافت به این انجمن اهدا کنند و یا مانند سازمان جهاد کشاورزی استان، قسمتی در ساختمان اداره خود برای تکثیر و کپی ارباب رجوعان ایجاد کرده و مدیریت آن را به ما بسپارند تا ما در انجمن حمایت از زندانیان استان بتوانیم با درآمد حاصل از آن کمکی به خانواده های زندانیان کنیم.

در این جلسه قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تشکر از زحمات این انجمن، با اختصاص وقتی خاص در این جلسه، مطالبی را در حمایت از فعالیت های این انجمن بیان کرد و خطاب به به مسئولین ادارات مختلف استان عنوان داشت: از همه ارگانها و سازمانهای استان درخواست میکنم از این انجمن حمایت کنند تا گوشه ای از بار مشکلات مالی خانواده های زندانیان کاسته شود.

استاندار همچنین از صدای و سیمای استان خواست با فرهنگ سازی، زمینه های لازم را برای حمایت از خانواده های زندانیان ایجاد کرده و با تشویق و ترغیب مردم و مسئولین، فرهنگ حمایت از خانواده های زندانیان را که با مشکلات متعدد مالی مواجه اند، در جامعه جاری و ساری سازد.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۵:۵۲

2 Jan 2020