۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۱۱۴۷
حجت الاسلام سلطانزاده امام جمعه شلمزار:

دشمن شناسي، دشمن ستيزي و اتحاد سه رکن پيروزي امت اسلامي بر دشمنان خود/عزاداري بدون تحريف و حجاب کامل بانوان از افتخارات شهرستان کيار است

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار به لزوم دشمن شناسي و دشمن ستيزي و اتحاد مسلمانان تاکيد کرد.
دشمن شناسي، دشمن ستيزي و اتحاد سه رکن پيروزي امت اسلامي بر دشمنان خود/عزاداري بدون تحريف و حجاب کامل بانوان از افتخارات شهرستان کيار است
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار ضمن تسليت شهادت سرور و سالارشهيدان و آزادگان جهان حضرت امام حسين عليه السلام و يارانش و همچنين فرارسيدن ۱۲محرم شهادت حضرت سيد الساجدين عليه السلام به پيشگاه حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه گفت: دليل وضع احکام شرعي و ديني و قانوني براي محدود کردن انسان ها نيست و وجود اين احکام و قوانين براي سعادت بشريت لازم و ضروري است.

وي به بي تقوايي هايي که به سبب برخي عوامل نشأت گرفته از تکنولوژي و نرم افزار هاي وارد شده در خانه ها و جامعه اشاره کرد و گفت: بسياري از گفتگوها، صحبت ها، مراودات عامل و زميه ساز فساد و متاسفانه فحشا در زندگي ما انسان ها هستند که لازم است و بايد جلو آن گرفته شود.

خطيب جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته به برخي مناسبت ها و همچنين اتفاقات مهم هفته گذشته و هفته پيش رو اشاره کرد و گفت:عاشوراي سال ۶۱ و شهادت امام حسين عليه السلام اثبات کرد دشمن دشمن است اگرچه در قبل از تقابل و رويارويي حق و باطل معاهده نامه هم امضاء کرده باشد.

حجت الاسلام سلطانزاده گفت: تا زماني که سه خليفه بعد از پيامبر حکومت کردند کسي معترض نبود اما هنگامي که منسب خلافت به صاحب اصلي رسيد تقابل حق و باطل آغاز شد و در مدت زمان ۳سال حکومت امام علي عليه السلام و ۶ماه امام حسن عليه السلام دشمنان از هيچ جنايتي کوتاهي نکردند تا اينکه پس از مرگ معاويه و شهادت امام حسن عليه السلام يزيد دشمني خود را با اهل حق علني تر کرد و براي از بين بردن جبهه حق به امامت امام حسين عليه السلام صف آرايي کرد و امام حسين عليه السلام و پيروان راستينش را به شهادت رساند.

وي به مذاکرات مسئولان کشور با کشور هاي عضو ۵+۱اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبري فرمود دشمنان به مذاکره راضي نمي شوند و در پي هر معاهده نامه عهد نامه هاي ديگري هم در زمينه هاي مختلف ارائه ميکنند و اگر در برابر دشمنان ايستادگي نکنيم جز به نابودي جمهوري اسلامي ايران راضي نمي شوند.

خطيب جمعه شلمزار در ادامه به جنايت سال ۵۷دولت پهلوي در کرمان و آتش زدن مسجد جامع کرمان اشاره کرد و گفت: آتش زدن مسجد بي شک بدست پليد ترين مردم زمانه رخ مي دهد و متاسفانه در سال ۸۸هم شاهد اين جنايت بدست عده اي از خدا بي خبر در تهران بوديم.

حجت الاسلام سلطانزاده در اشاره به جنايات عربستان در يمن گفت: ۱۰۰کشته و ۶۰۰زخمي در بمباران دسته هاي عزادار، جنايت در عراق، جنايت در افغانستان، نيجريه گواه اين مدعاست که عده اي نمي توانند وجود تفکر ظلم ستيز شيعي را تحمل کنند و وجود شيعيان را خطري براي خود مي دانند.

وي به فروپاشي امپراتوري هاي بزرگ مسلمان در سال هاي پيش اشاره کرد و گفت: وجود دولت مقتدر عثماني، ايران بي شک خطري براي دشمنان بود و متاسفانه با ايجاد تفرقه مسلمانان را به جان هم انداختند تا خود حکومت کنند.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه گفت: خوشبختانه دولت جمهوري اسلامي ايران به اين نتيجه رسيده است که جز با ايجاد اتحاد، يکدلي و همرنگي با ملت ها و کشور هاي مسلمان نمي توان در برابر دشمنان و زياده خواهان ايستاد که اميدواريم اتحاد و يکپارپگي امت مسلمان به برکت وجود آقا امام زمان با پيگيري هاي دولت جمهوري اسلامي ايران حاصل شود.

امام جمعه شلمزار با تقدير از عزاداران حسيني در شهرستان کيار گفت: دو مساله در شهرستان کيار بايد حفظ و حراست شود و جاي خرسندي است که هنوز اهالي اين شهرستان به اين دو مساله پايبندند.
اول حفط حجاب يکامل توسط دختران، خانم ها و بانوان و دوم عدم ورود تحريف و بدعت به مساله عزاداري حسيني که جا دارد از اهالي اين شهرستان و مسئولان تقدير و تشکر به عمل آيد.

انتهاي پيام 1027 ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۷:۲۳

8 Jan 2020