۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۵۱۰۷
سردار احمد علي مقدسي در جمع مردم بروجن:

سناريوي جديد آمريکا براي کنترل عراق و سوريه/توطئه هاي استکبار براي رسيدن به ايران است

يکي از سرداران سپاه قدس در جمع مردم بروجن گفت: امروز جمهوري اسلامي شيعه از حماس و جهاد اسلامي اهل سنت حمايت مي کند اما عربستان سعودي که خود را رهبر اهل سنت مي داند دست در دست اسرائيل دارد.
سناريوي جديد آمريکا براي کنترل عراق و سوريه/توطئه هاي استکبار براي رسيدن به ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سردار احمدعلي مقدسي روز جمعه در جمع راهپيمايان روز قدس ضمن بيان اين که امروز جمهوري اسلامي شيعه از حماس و جهاد اسلامي اهل سنت حمايت مي کند، افزود: عربستان سعودي که خود را رهبر اهل سنت مي داند دست در دست اسرائيل دارد.

سردار مقدسي با بيان اين که تمامي توطئه هاي استکبار جهاني و تروريست هاي تکفيري در منطقه براي رسيدن به ايران اسلامي است، تصريح کرد: ملت هميشه هوشيار ايران با پيروي از مقام معظم رهبري توطئه هاي آنان را خنثي مي کند.

وي با تشريح تاريخچه فلسطين و جنگ اعراب با رژيم اشغالگر قدس در سال هاي قبل از ۲۰۰۰ گفت: مقاومت اسلامي حزب الله با الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران توانسته در برابر اسرائيل ايستادگي کند.

مقدسي افزود: رزمندگان اسلام اعم از شيعه، سني و سپاه با سازماندهي انجام شده در دفاع از حريم اهل بيت (ع) پيروزي و موفقيت هايي را کسب مي کنند.

سردار مقدسي ادامه داد: در سال ۲۰۱۴ کساني که در سوريه بودند گفتند ما دولت اسلامي عراق و شام هستيم حمله کردند و با خيانت برخي از فرمانده هان نظامي با پنج هزار نفر هفت لشکر را خلع سلاح کردند.

مقدسي با اشاره به سناريوي جديد کشور آمريکا گفت: طي دو هفته گذشته از طريق روسيه به سوريه و عراق اعلام کردند ما مي خواهيم به عمق ۴۰۰ کيلومتر مرزهاي عراق و سوريه را در اختيار بگيريم.

وي طرح جديد آمريکا را مکاني براي کنترل عراق و سوريه دانست و گفت: امروز در مرز سوريه عراق حشد الشعبي و نيروهاي مردمي دست به دست هم دادند و اين توطئه بزرگ آمريکا را خنثي کردند.

سردار مقدسي گفت: توطئه اي که توسط طراحان اسرائيل مي رفت تا منطقه آزاد شده به عنوان منطقه اي که مورد هجوم تروريست قرار مي گرفت و از آن جا به دنيا منتقل مي شد کاملا خنثي شود.

مقدسي گفت: امروز انصارالله يمن شمشيري در برابر سعودي و حزب الله لبنان شمشيري ديگر در برابر اسرائيل دارد که در برابر دو قدرت قرار گرفته اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۴۵

30 Dec 2019