۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۸۱۷۷
رئیس آموزش و پرورش بروجن:

سوابق تحصیلی دانش‌آموزان بروجنی به سازمان سنجش ارسال شده/مشکل ثبت‌نام در کنکور امروز رفع می‌شود

رئیس آموزش و پرورش بروجن گفت: مدارک از سوی این اداره برای سازمان سنجش در وقت مقرر ارسال شده است و کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، اما هنوز به روزرسانی از سوی سازمان سنجش انجام نشده است.
سوابق تحصیلی دانش‌آموزان بروجنی به سازمان سنجش ارسال شده/مشکل ثبت‌نام در کنکور امروز رفع می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از دانش‌آموزان مقطع پیش دانشگاهی بروجن در تماس با خبرنگارما از عدم ارسال مدارک و سوابق تحصیلی‌شان توسط آموزش و پرورش این شهرستان به سازمان سنجش و مشکل برای ثبت‌نام در کنکور گلایه و ابراز نگرانی کردند.

این دانش‌آموزان با گلایه از اینکه چرا مدارک در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال نشده بیان داشتند: اگر ما نتوانیم امسال ثبت نام کنیم یک سال از عمرمان تلف می‌شود، خواستار رسیدگی آموزش و پرورش به این مشکل شدند.

کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، سایت سازمان سنجش به روزرسانی نشده

عبدالعلی رسولی رئیس آموزش و پرورش بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مدارک از سوی این اداره برای سازمان سنجش در وقت مقرر ارسال شده است و کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، اما هنوز به روزرسانی سایت سازمان سنجش از سوی این سازمان انجام نشده است.

وی تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان بروجنی موفق به ثبت‌نام شده‌اند اما برای برخی مشکل وجود دارد.

رسولی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نگران نباشند چون مشکل ثبت‌نام امروز رفع می‌شود ادامه داد: ثبت‌نام تا هشتم بهمن ادامه دارد و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۵:۴۳

27 Dec 2019