۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۶۰۰۷
لزوم برخورد فرماندار با سهل انگاري مسئولان:

عدم حضور برخي مسئولين در مراسم گرامي داشت شهيدان رجايي و باهنر نشان از ضعف آنهاست

مظلومیت شهیدان رجایی و باهنر این بار در شهرستان لردگان
برخي از مسئولين کم لطفي کردند و در مراسم گرامي داشت ياد وخاطره شهيدان رجايي و باهنر حضور نداشتند که هر يک به بهانه هاي مختلف در اين مراسم شرکت نکردند، بايد گفت اين نشان از ضعف مسئولين است.
عدم حضور برخي مسئولين در مراسم گرامي داشت شهيدان رجايي و باهنر نشان از ضعف آنهاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ مسئولين! تکيه بر صندلي هايي مي زنند که مديون خون شهيدان و انقلاب اند؛ متاسفانه صبح امروز(چهارشنبه 8 شهريور) مشاهده شد در برنامه هفته دولت که به مناسبت شهداي دولت در مصلي شهرستان لردگان برگزار گرديد، عدم حضور اکثريت مسئولين ادارات شهرستان مملوس بود .
اما اين مسئولين بدانند که اگر نبود اين شهيدان که خون خود را نثار اين انقلاب کردند، اگر امثال شهيدان رجايي و باهنر نبود به قطع يقين دست طاغوتيان بر سر ما بود و همين بس که کاري با ما مي کردند که به نان شبي محتاج بوديم.
 الآن اين همه دکتر، مهندس و... همه و همه به واسطه خون شهدا و فداکاري هاي آنان و به تأسي از دست آوردهاي انقلاب اسلامي که سرمنشأ اصلي امام (ره) و رهبر عزيز امام خامنه اي (مدظله العالي ) در دنيا صاحب عزت و افتخار گرديد.
گفتني است مراسم ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر صبح امروز (چهارشنبه ) در مصلاي اولي الامر شهر لردگان به مناسبت هفته دولت برگزار گرديد که تعداد انگشت شماري از مسئولين و کارکنان شهرستان لردگان در اين مراسم حضور يافتند .
انتهاي خبر/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۲:۴۴

4 Jan 2020