۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۴۷
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی برای بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای بازسازی و نوسازی هر واحد مسکونی در بافت فرسوده مناطق مختلف استان، یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی برای بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از این میزان تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریال با نرخ ۶ درصد و ۶۰۰ میلیون ریال با بهره ۱۸ درصد است.

وی افزود: سهمیه چهارمحال و بختیاری در اجرای این طرح یک هزار و ۸۵۱ واحد مسکونی است.

عباسی تصریح کرد: مردم، پیمانکاران، شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های ۹گانه چهارمحال و بختیاری باید اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنند.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی به شرکت‌های انبوه سازان و سرمایه‌گذاران باعث مشارکت آنان با مالکان بافت فرسوده در اجرای این طرح می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین درخصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد اظهار داشت: مراحل تخصیص به متقاضیان درقالب یک طرح ابلاغ و مشخص شود.

وی گفت: پس از انجام این مراحل ، طرح مورد نظر به یک سرمایه گذار واگذار شود تا پساب‌ را جمع آوری کرده و به مقدار مورد نیاز به طرح‌های صنعتی و نیمه صنعتی متقاضی استفاده از پساب به فروش برساند.

عباسی همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی موظفند برنامه ‌های خود در رابطه با این ستاد را به دبیرخانه ارائه کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۲۰

31 Dec 2019