۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۹۶۲۷
همزمان با دهه كرامت:

چهارمحال و بختياري ميزبان كاروان خدام حرم رضوي مي شود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همزمان با دهه كرامت مردم استان ميزبان خدام امام رضا (ع) مي شوند.
چهارمحال و بختياري ميزبان كاروان خدام حرم رضوي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، خدابخش مرادي نافچي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهار محال و بختياري در شوراي هماهنگي دهه كرامت چهارمحال و بختياري اظهار داشت: پنج تن از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) به مدت هفت روز در اين استان حضور پيدا مي كنند.

وي تأكيد كرد: به منظور استقبال از خدام حرم رضوي و مردمي كردن جشن هاي دهه كرامت همكاري تمامي دستگاه هاي اجرايي، هيأت مذهبي و قشرهاي مختلف مردم با يكديگر ضرورت دارد.

مرادي نافچي افزود: هيأت مذهبي همزمان با ميزباني از خدام حرم رضوي مي توانند از ظرفيت بالاي مردم در راستاي اجراي برنامه هاي مطلوب در اين حوزه استفاده و بهره گيري كنند.

وي تصريح كرد: فعاليت يك هزار و ۵۰۰ هيأت مذهبي در چهارمحال و بختياري زمينه بسيار مناسبي براي ارتقاي كيفي ميزباني از خدام حرم رضوي است. رئيس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري بيان داشت: به منظور اجراي مطلوب برنامه هاي دهه كرامت در اين استان ۱۷ دستگاه اجرايي فعاليت مي كند.

وي اضافه كرد: استفاده از ظرفيت مردمي و بهره گيري از امكانات دولتي براي بازدهي مطلوب برنامه هاي دهه كرامت بايد مورد توجه قرار گيرد.

مرادي نافچي عنوان داشت: آشنايي نسل جوان با معارف ديني و اخلاق اجتماعي از مهمترين اهداف اجراي برنامه هاي دهه كرامت در چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.

وي اظهار كرد: ۴۰۰ كانون فعال در مساجد چهارمحال و بختياري در برنامه هاي دهه كرامت استان مشاركت دارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: هيأت عاشقان ولايت شهركرد همزمان با دهه كرامت و حضور خدام حرم رضوي در استان مجري سلسله جشن هاي مردمي اين حوزه با عنوان "زير سايه خورشيد" هستند.

وي بيان كرد: كاروان خدام حرم رضوي در مدت حضور خود در چهارمحال و بختياري به شهرستان هاي ۹ گانه اين استان سفر مي كنند.

مرادي نافچي يادآور شد: استقبال هاي مردمي در شهرستان هاي چهارمحال و بختياري از خدام حرم رضوي در برنامه اي با عنوان "كاروان عشق" صورت مي گيرد.

وي عنوان كرد: حضور در مناطق محروم با عنوان آغوش پدرانه، ديدار با ائمه جمعه و مسوولان استاني و شهري با عنوان تكريم خدمتگزاران، ديدار با اعضاي خانواده تشكل هاي ميزبان با عنوان خانواده رضوي، حضور در حوزه هاي علميه و ديدار با علماء و طلاب با عنوان حجج الله، ديدار با كارآفرينان با عنوان هموارگران مسير الي الله و حضور در مراكز علمي و پژوهشي و ديدار با نخبگان با عنوان عالم آل محمد (ص) از مهمترين برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

رئيس شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ديدار با خانواده هاي شهداء، جانبازان، ايثارگران و حضور در آسايشگاه ها با عنوان به رسم ادب، حضور در بيمارستان ها و عيادت از بيماران با عنوان آرام جان، حضور در مراكز نگهداري ايتام و كودكان بي سرپرست با عنوان پناه جان، حضور در بقاع متبركه و نشست صميمي با مسوولان و خدام با عنوان ياران آفتاب، عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهداء با عنوان دلدادگان رضا (ع)، جشن دختران با عنوان شكوفه هاي نور و حضور در جشن ويژه زوج هاي جوان با عنوان زندگي جاري از ديگر برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به اين استان است.

وي خاطرنشان كرد: بازديد از مراكز تخصصي نيروهاي مسلح با عنوان فداييان ولايت، ديدار با منتخبان تشكل هاي دانشجويي و دانش آموزي با عنوان پيمان دوستي، ديدار با پرستاران و پزشكان با عنوان منجيان جان انساني، ديدار با كاركنان دستگاه هاي اجرايي با عنوان خدمتگزار مؤمنين، ديدار با اصناف و بازاريان با عنوان حبيبان الهي، ديدار با كشاورزان و دامداران با عنوان دستان شكوفاگر و ديدار با ورزشكاران و كانون هاي هواداران باشگاه هاي ورزشي با عنوان ناديان سلامت جسماني جزو برنامه هاي خدام حرم رضوي در سفر به چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

مرادي نافچي گفت: مسوولان چهارمحال و بختياري در دهه كرامت سال جاري دو روز هم ميزباني از خادمان حرم حضرت معصومه (س) را بر عهده دارند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۹:۰۴

13 Feb 2020