۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۷۵۴۷

دستگيري صيادان غيرمجاز، هنگام ارتکاب جرم در چهارمحال و بختياري

مأموران يگان حفاظت محيط زيست استان موفق به دستگيري 3 نفر متخلف صيدغيرمجاز در شهرستان کيار شدند.
دستگيري صيادان غيرمجاز، هنگام ارتکاب جرم در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اعلام اين خبر گفت: با تلاش مأموران يگان حفاظت محيط زيست ۳ نفر متخلف صيد غيرمجاز در حاشيه رودخانه کيار در شهرستان کيار دستگير شدند.

وي افزود: برخلاف هشدارها و اطلاع رساني هاي صورت گرفته شده، اين افراد اقدام به صيد غير مجاز ماهي کرده بودند. مديرکل حفاظت محيط زيست استان بيان داشت: اين افراد درحال نصب تور ماهيگيري و در هنگام ارتکاب جرم توسط مأموران يگان حفاظت محيط زيست، شناسايي، دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي اين شهرستان معرفي شدند. وي در ادامه افزود: از اين متخلفان بيش از ۳۰۰ متر مربع تور ماهيگيري و يک قايق بادي کشف و ضبط گرديد.

احمدي در پايان تصريح کرد: با استناد به ماده ۱۲ قانون شکار وصيد، هرکس مرتکب شکار و صيد جانوران وحشي حمايت شده بدون داشتن پروانه ويژه ، شکار و صيد در مناطق حفاظت شده و پناهگاه هاي حيات وحش بدون تحصيل پروانه ويژه و صيد غير مجاز در رودخانه هاي حفاظت شده،از بين بردن رستنيها و تعليف و تخريب در پارکهاي ملي و آثار طبيعي ملي و هرگونه تجاوز و فعاليت غير مجاز در اين گونه مناطق، آلوده کردن آب رودخانه ها، درياچه ها و تالابهاي حفاظت شده، چشمه ها و آبشخورها به موادي که باعث آلودگي آب و از بين رفتن آبزيان شود، به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال و يا به جزاي نقدي از يک ميليون و پانصد هزار ريال تا هجده ميليون ريال محکوم مي شود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۱۹

8 Feb 2020