۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۴۳۹۷

وعده هاي فرماندار شهرستان اردل از حرف تا عمل

مردم ولايتمدار شهرستان اردل بعد از گذشت سه سال همچنان در انتظار وعده هاي توخالي فرماندار هستند.
وعده هاي فرماندار شهرستان اردل از حرف تا عمل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري که نسبت به شهرستان هاي ديگر محروم تر و خيلي مظلوم واقع شده و هيچ زمينه توسعه و شکوفايي در آن مشاهده نمي شود.

مهمترين مطالبات چندين ساله شهرستان اردل احداث شهرک صنعتي، احداث سد بهشت آباد و تکميل جاده گورميزه است که مردم بارها به مسئولين انتقال دادند و تاکنون جهت تسريع آنها هيچ گونه اقدامي صورت نگرفت.
 
در دولت تدبير محمد نوذري به‌عنوان فرماندار شهرستان اردل انتخاب شد و در چند سالي که از دولت تدبير گذشت وعده هايي داد که در متن زير به برخي ار وعده هاي عملي نشده آن اشاره مي کنيم.
 
وعده محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در ۱۶ دي سال ۹۳
 
کلنگ احداث "شهرک صنعتي اردل" قبل از اتمام سال ۹۳

فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگوي زنده راديويي در برنامه "مردم و مسئولان" راديو استان با اعلام اين خبر گفت: يکي از اقدامات خوبي که در دولت تدبير و اميد انجام شده بحث شهرک صنعتي اردل بوده که پيگيري‌هاي لازم انجام و جانمايي مشخص شده است. يک سري مشکلات اجتماعي در اين راستا نيز بوده که به لطف خدا آنها را حل کرديم، بنا بود در دهه فجر امسال اين پروژه مهم کلنگ احداث آن زده شود ولي به دليل بروز برخي مشکلات اين کار با تأخير کمي انجام خواهد گرفت.

آقاي نوذري اين قول را به شهروندان شهر اردل دادند که تا پايان سال کلنگ احداث شهرک صنعتي اردل زده خواهد شد و در ادامه تصريح کردند: خوشبختانه با شورا نشست‌هاي خوبي داشتيم و مشکلات را مرتفع کرديم، درمورد مراحل واگذاري زمين نيز بيشتر استعلامات مورد نياز انجام شده و تنها دو مورد از آنها باقي مانده که اين امر نيز به سرعت در حال انجام است.
 
وعده اي ديگر در ۱۹ خرداد سال ۹۴

جلسه بررسي و پيگيري مشکلات مردم شهرستان اردل در دفتر فرمانداري تشکيل شد. در اين ديدار که با حضور جمعي از معتمدين مردم برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه بررسي و پيگيري مشکلات مردم شهرستان اردل که در دفتر فرمانداري تشکيل گرديد با تبريک اعياد شعبانيه و تسليت به مناسبت رحلت امام راحل اظهار کرد: دولت تدبير براي توسعه و پيشرفت شهرستان اردل برنامه ريزي هاي کرده و سد بهشت آباد که يکي از مهمترين مطالبات شهرستان است به زودي عمليات اجرايي ان آغاز مي شود.

نوذري با بيان اينکه براي توسعه شهرستان راهي جز احداث سد بهشت آباد نيست افزود: شهرستان اردل با وجود استعدادهاي بالقوه هيچ پيشرفتي ندارد و تنها راه توسعه و پيشرفت اين شهرستان احداث سد بهشت آباد است.

وي گفت: سد بهشت آباد سال قبل در شوراي عالي آب مصوب شد و در رديف اعتبارات ملي هم قرار گرفت و ان شاالله به زودي شروع به کار مي کند.

نوذري بيان کرد: براي تکميل جاده گورميزه ۳ ميليارد تومان تخصيص داده شد که با توکل بر خدا و همت مسئولان استاني اين اعتبار بيشتر و به زودي اين پروژه مهم به بهره برداري مي رسد.

اما اين وعده ها در حد شعار باقي ماندند اميدواريم فرماندار شهرستان اردل که فرد اول دولت تدبير در شهرستان است فکري براي حل بيکاري شهرستان اردل که امروز بيشترين بيکاري را در استان دارند بکند و براي عملي شدن وعده هاي خود گامي بردارد.

بيکاري جوانان و بالا بودن تعداد متقاضيان کار در گروه سني زير ۳۰ سال، امروز به معضلي بزرگ در چهارمحال و بختياري تبديل شده است که در برخي از شهرستان‌هاي بخصوص اردل بسيار قابل لمس و درک است.

پروژه احداث شهرک صنعتي شهرستان اردل يکي از بهترين پروژه هاي اقتصادي است که مي تواند زمينه اشتغال را براي جوانان فراهم کند اما اين پروژه چند سالي است که فقط مسئولين اجرايي از آن نام مي برند و در عمل هنوز کاري صورت نگرفته است و اين وعده هاي سر خرمني باعث شده که جوانان شهرستان از عملکرد دولت در اين راستا گلايه مند باشند.

انتهاي پيام 1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۲:۲۸

3 Feb 2020