۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۱۳۱۷
عيادت از جانبازان و ايثارگران مناسبت دهه فجر

جانبازان و ايثارگران ميراثي گران‌بها و الگو براي انقلاب اسلامي

فرمانده حوزه بسيج شهرستان فارسان گفت: جانبازان و ايثارگران درراه انقلاب و نظام از همه‌چيز خود گذشتند اما هيچ‌گاه از انقلاب و نظام طلبکار نيستند و سهم خواهي نمي‌کنند.
جانبازان و ايثارگران ميراثي گران‌بها و الگو براي انقلاب اسلامي
به مناسبت فرارسيدن چهلمين فجر انقلاب  فرمانده حوزه ادارات سپاه ناحيه فارسان به همراه امام‌جمعه شهر جونقان،رئيس شوراي شهر جونقان و همچنين رئيس شبکه بهداشت شهرستان فارسان و ديگر مسئولين شهرستاني از جانبازان و ايثارگران بيمارستان سينا در شهر جونقان عيادت و دلجوئي کردند.
 
فرشيد اميريان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  گفت: جانبازان و ايثارگران سرمايه‌هاي عظيمي براي انقلاب و جامعه هستند که از همه‌چيزشان گذشتند و بايد بدانيم که هيچ توقعي از مردم و نظام ندارند جز کمي توجه.


 
وي در اين خصوص عنوان کرد: جانبازان و ايثارگران ميراثي گران‌بها و الگو براي انقلاب اسلامي به شمار مي‌روند و ديدار از اين خانواده‌ها موجب عزت و پالايش روح انسان مي‌شود. جان‌فشاني‌ها و سلحشوري‌هاي رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداري و صبر و همچنين شجاعت و دلاوري در دفتر رشادت‌هاي انقلاب اسلامي ثبت‌شده است و ديدار با خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران افتخار بزرگي است.


 
اميريان تصريح کرد : آسايش و آرامشي که در جامعه حکم فرماست، مديون همين فداکاري و ايثارگري‌هاي جانبازان، ايثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود ام بايد بدانيم که ما در قبال اين جانبازان مسئوليم و بايد در روز قيامت پاسخگو باشيم. اين جانبازان و ايثارگران همه‌چيزشان را براي اين انقلاب و براي اسلام دادند اما برخلاف برخي مسئولان هيچ‌گاه از انقلاب طلبکار نيستند و سهم خواهي نمي‌کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۲:۲۹

30 Dec 2019