۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۹۴۵۷
معاون فرماندار شهرستان اردل گفت:

بايد موانع پيش روي جوانان براي ازدواج را برداريم

بايد موانع پيش روي جوانان براي ازدواج را برداريم و با فرهنگ سازي و استفاده از ظرفيت روحانيون و ريش سفيدان رسومات اشتباه و چشم و هم چشمي را در بين جوانان و خانواده آنان از بين ببريم .
بايد موانع پيش روي جوانان براي ازدواج را برداريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خداصفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد اظهار داشت: موضوع ازدواج جوانان تنها نبايد به هفته و مناسبت خاصي خلاصه شود، بلکه فراهم نمودن شرايط ازدواج آسان براي جوانان بايد دغدغه جدي مسئولان و متوليان امر باشد و در طول سال برنامه ريزي مناسبي در اين خصوص صورت پذيرد.

صفري گفت: کمک به ازدواج جوانان نيازمند، تنها مختص به يك ارگان و نهاد نيست بلكه انتظار ميرود که با تدبيري تمام ادارات و سازمان ها در اجراي اين اين امر مهم سهيم شوند و بايد سعي شود تا فرهنگ کمک به ازدواج جوانان نيازمند در شهرستان نهادينه شود.

گفتني است تشکيل سازمان هاي مردم نهاد با موضوعيت ازدواج جوانان ،استفاده از ظرفيت روحانيت جهت حذف رسومات اشتباه ،شناسايي جوانان بي بضاعت در شرف ازدواج و کمک به آنان و دعوت از خيرين جهت فعاليت در حوزه ازدواج جوانان از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.

انتهاي پيام1010ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۴:۱۲

16 Jan 2020