۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۱۴۱۷
هفت چشمه گزارش مي دهد:

توقف ساخت مسجد امام حسين(ع) شهر اردل بدليل نبود بودجه

مسجد امام حسين(ع) از قديمي ترين مسجد شهر اردل مي باشد که حدود بيست سال کم و بيش بدون ساخت و ساز باقي مانده است.
توقف ساخت مسجد امام حسين(ع) شهر اردل بدليل نبود بودجه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مسجد پناهگاه مؤمنان است؛ پناهگاهي که انسان در آن از دغدغه و اضطراب فاصله مي گيرد و به آرامش و سکون دست مي يابد.

مسجد با ايجاد آشنايي و پيوند ميان مؤمنين با نخبگان و صالحان جامعه، بستر بسيار مناسبي براي پرورش و تربيت جنبه هاي روحي و رواني فرد فراهم مي‌کند.

حضور عموم مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان در مساجد، روند پذيرش و درک و فهم ابعاد مختلف دين مبين اسلام را فراهم کرده و باعث مي‌شود جامعه پذيري ديني ايشان به درستي و با سرعت بيشتري شکل بگيرد.

با اين تفاصيل يکي از مساجدي که در مرکز شهر اردل و مي تواند بهترين مرکز فرهنگي در برابر توطئه هاي جنگ نرم دشمنان باشد مسجد امام حسين(ع) از قديمي ترين مسجد شهر اردل است که حدود بيست سال کم و بيش بدون ساخت و ساز باقي مانده است.
تعدادي از مردم و اهالي مسجد امام حسين(ع) از نبود جا و فضاي کافي در مسجد براي ايام محرم و عزاداريها و اعياد و ماه رمضان گله مندند و از مسئولين استاني و کشوري خواستند تا براي ساخت و ساز اين مسجد چاره اي بجويند.
ظهراب انصاري يکي از هيئت امناي اين مسجد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اعلام کرد که بودجه براي ساخت و ساز مسجد کافي نبوده و نياز به کمک مردم و خيرين استاني و کشوري داريم اميدوارم بتوانيم اين مکان مقدس را به اتمام برسانيم.
به اطلاع کليه خيرين و مردم مي رسانم که باتوجه به اينکه بخشي از بودجه اين مسجد توسط مردم تامين شده است لذا براي تکميل اين پروژه مسجد نيازمند مساعدت شما بزرگواران مي باشيم و براي مشارکت در اين امر مهم و خداپسندانه کمک هاي نقدي خود را به شماره حساب ۰۱۱۰۳۵۹۶۷۲۰۰۴ نزد بانک ملي يا با اخد رسيد تحويل اعضاي هيئت امناي مسجد نماييد. تلفن تماس: ۰۹۱۳۷۲۱۴۶۶۱ (انصاري) تماس حاصل فرمائيد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۵۶

7 Jan 2020