۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۲۶۴۷۷
خاکپور خودش قراردادش را امضا نکرد

کفاشیان: AFC مدرک مربیگری خاکپور را قبول نکرد، خودم با مسئولان صحبت کردم/ حال کی‌روش خوب است

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: AFC مدرک مربیگری خاکپور را قبول نکردم،‌ اما خودم 2 بار با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم.
کفاشیان: AFC مدرک مربیگری خاکپور را قبول نکرد، خودم با مسئولان صحبت کردم/ حال کی‌روش خوب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز برای تهیه البسه تیم ملی گفت: بعد از حدود سه ماه بررسی بر روی شرکت‌های مختلف که برای تیم ملی بزرگسالان پیشنهاد داده بودند، ۹ شرکت جنس و قیمت خود را به ما دادند که پس از بررسی‌های نهایی مصوب شد شرکت آل‌اشپورت با قراردادی سه ساله البسه تیم ملی را یک‌جا در اختیار ما قرار دهد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی موظف است که لباس‌های تیم ملی را که با کیفیت خوب و عالی تهیه می‌شود دراختیار داشته باشد و ما هم خواستار این شدیم که لباس‌هایی با کیفیت اصل دراختیار تیم ملی قرار بگیرد. آنها طرح‌های مختلفی را هم دراختیار دارند که قرار است نظرخواهی شود تا طرح خوبی برای تیم ملی تهیه شود تا مشکلی نداشته باشیم. قرار است مراسم رونمایی را با حضور سرمربی تیم ملی و کاپیتان این تیم برگزار کنیم.

کفاشیان همچنین در این مصاحبه درباره عدم حضور خاکپور در مراسم بدرقه تیم امید اظهار داشت: خودم نمی‌دانم چه اختلافی وجود دارد، اگر می‌دانستم او به خاطر من به مراسم نمی‌آید، در این مراسم شرکت نمی‌کردم، حالا بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم، چرا که تیم ملی عازم دبی است و ما هم دعا می‌کنم این تیم نتیجه بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه خاکپور اعلام کرده به خاطر عدم صداقت کفاشیان در مراسم حاضر نشده است، گفت: صداقت کیست؟ منظورتان آقای صداقت است؟

وی درباره امضای قرارداد خاکپور تصریح کرد: همه کادر قراردادشان را امضا کردند، اما خاکپور هنوز امضا نکرده است، اگرچه او از نظر ما سرمربی است و حتی اگر قرارداد امضا نکند، باز هم سرمربی تیم امید است و ما تعهد خودمان را انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که شما به خاکپور کمک کردید تا مدرک مربیگری‌اش را بگیرد، فکر نمی‌کنید این حرکت او درست نبوده، تصریح کرد: خاکپور سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، این فرصتی است که دراختیارش قرار دادیم، مربیگری او را AFC قبول نمی‌کرد، خودم دو بار با مسئولان فوتبال آسیا صحبت کردم. خاکپور باید کارت مربیگری A را هم بگیرد، حالا اگر از من ناراحت می‌شود مشکلی ندارد.

کفاشیان افزود: وقتی می‌خواستیم با او قرارداد امضا کنیم، مبلغی بالاتر خواست ما هم از هیأت رئیسه خواستیم که قبول کند. البته بندهایی وجود داشت که در واقع ما قبول نکردیم و بعد وکیل حقوقی خاکپور و مشاور حقوقی فدراسیون با هم صحبت کردند و یک قرارداد تنظیم شد، اما خاکپور امضا نکرد.

وی درباره اینکه کی‌روش مستقیم به قطر می‌رود یا خیر، گفت: او مستقیم به قطر می‌رود، دو سه روزی در این کشور خواهد بود و بعد به پرتغال خواهد رفت و درنهایت بهمن وارد ایران می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بستری شدن کی‌روش هم اظهار داشت: او بستری نشده، تبریک عید هم برایش فرستادم و گفت وضعیت عمومی‌اش خوب است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۴۵

7 Feb 2020