۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۴۷۵۷
کارشناس مسائل سياسي:

تاريخ، فرهنگ و تمدن ايراني اجازه نمي دهد در برابر سند۲۰۳۰ تسليم شويم

کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين که سند ۲۰۳۰ در مغايرت کامل با اهداف تاريخ، فرهنگ و تمدن ايراني است و به‌دنبال اين بوده که از لحاظ فرهنگي، اخلاقي، عفاف و حجاب جامعه اسلامي کشور ايران را به‌هم بريزد.
تاريخ، فرهنگ و تمدن ايراني اجازه نمي دهد در برابر سند۲۰۳۰ تسليم شويم
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدمهدي نادري در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر؛ اظهار کرد: سند 2030 از روزي که رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با معلمان نگراني خود را ابراز داشتند، به يکي از مسائل  مهم حوزه علمي و فرهنگي کشور تبديل شده است.

وي ادامه داد: در آن جلسه مقام معظم رهبري با انتقاد شديد از اين موضوع فرمودند؛ «اين سند و امثال آن مواردي نيستند که جمهوري اسلامي ايران تسليم آنها شود و امضاي اين سند و اجراي بي سر و صداي آن قطعا مجاز نيست و به چه مناسبت يک مجموعه بين المللي که تحت نفوذ قدرت هاي بزرگ نيز قرار دارد، به خود حق مي‌دهد که براي ملت هايي با تاريخ و فرهنگ و تمدن گوناگون تکليف معين کند».

نادري بيان داشت: در اينکه سند 2030 يونسکو مغايرت آشکار با مباني فرهنگي و اسلامي ما دارد جاي هیچ ترديدي نيست، همچنين بر کسي پوشيده نيست يونسکو که مرجع پيگيري و ناظر بر اجراي اين سند است، مانند ديگر آژانس هاي بين المللي تحت سيطره نظام سلطه قرار دارد تا از اين طريق بتوانند مردم جهان را به شهرونداني تابع تبديل کنند، و نظام‌هاي  سياسي را کاملا در اختيار خود بگيرند.

وي گفت: حال اين سئوال پيش آمده است که پذيرش و اجراي بي سر و صداي سند موسوم به 2030 در کشور اسلامي ما با چه اهدافي صورت گرفته است؟

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: دولت بر طبق اين سند موظف است به طور مستمر و با فاصله هاي کوتاه، تمامي اطلاعات آموزشي از را به سازمان ملل ارائه نمايد و اين يعني ارائه اطلاعات دقيق به سازمان ملل و از آن طريق به آمريکا و مراکز براندازي نظام مي باشد.

وی خاطرنشان کرد: محدود کردن جمعيت کشور و تغيير نگرش و باروهاي ديني و اعتقادي جوانان دو برنامه اساسي دشمن در جنگ نرم است و اين سند يکي از چندين سندي است که در اين راستا طراحي شده است.

نادری تصريح کرد: دشمن در پي آن است که سبک زندگي و سبک آموزش جديدي براي ما تجويز کنند، اگر قرار بود، قرارداد فرهنگي امضا کنيم، پس چرا براي فرهنگ انقلابي اين‌قدر شهيد داديم؟ 90 درصد مفاد سند 2030، صحيح بوده، اما 10 درصد باقيمانده آن سبک و زندگي جامعه را هدف قرار داده است.

وي اضافه کرد: سند ۲۰۳۰سبک زندگي مردم را هدف قرار داده است و بيشترين تأثير را برافکار جوانان خواهد گذاشت.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: يکي از موضوعات مطروحه در اين سند، حمايت از خانواده است و خانواده در نظر غرب سه گونه است؛ خانواده اي که تشکيل شده از زن با مرد، زن با زن و مرد با مرد و براساس اين سند همجنس‌گرايي قانوني است و کشورها تا 13 سال ديگر بايد آموزش و پرورش براساس اين سند دانش آموزان را تربيت نمايند.

وي اين سند را مايه ننگ دانست و گفت: طبق اين سند، رفع تبعيض لازم و ضروي است و اقشار آسيب پذير بايد مورد حمايت دولت ها قرار بگيرند و يکي از آن اقشار گروه هاي همجنس‌گرایی است که دولت ها بايد از آنها حمايت کنند اين  يعني ما بايد با دست خود، همجنس گرايي را تاييد و سپس به آنها يارانه هم بدهيم.

نادری با بيان اينکه ما امروز با تفکري روبرو هستيم که تصور مي کند مقاومت در برابر برخي رويه ها و رويکردهاي جهاني، هر چند ظالمانه باشد، موجب پديد آمدن مشکلاتي براي دولت و روابط خارجي کشور مي شود و مدعي هستند چاره اي جزء همراهي با ساخت فعلي نظام بين الملل نداريم.

اين کارشناس مسائل سیاسی گفت: يکي از اهداف اين سند رسيدن به برابري جنسيتي و اجبار به آموزش جنسي است در حالي که سياست ها و برنامه ها و قوانين کشور اسلامي اين نيست. به همين منظور بايد  براي رسيدن به برابري جنسيتي برخي نقش هاي اساسي و اجتماعي را از بين ببريم.

وي افزود: به عنوان مثال بايد ارزش هاي مادري را به عنوان کليشه هاي جنسيتي از کتاب هاي درسي حذف کنيم، چرا؟ چون نقش مرد و زن بايد مشابه باشد؛ حتي توصيه به نشان دادن حضور زن در کنار دستگاه هاي سنگين و نشان دادن مرد در حالي که بچه اي در آغوش دارد و شيشه شير را به دهان او مي گذارد و يا تغيير الگو هاي خانه داري زنان و مديريت خانواده وجود دارد.

اين کارشناس مسائل سياسي افزود: اما هدف از اين حجم سنگين سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي چيست؟ هدف اين است که تمام کشورها به نحوي تحت انقياد و سلطه آن‌ها درآمده، ازنظر فرهنگي تحميق شده و سبک زندگي موردنظر نظام سرمايه‌داري جهاني را ترويج نمايند تا همه آحاد اين کشورها به‌تدريج به شهروندان سربه‌زير نظام جهاني سلطه و افرادي تحميق و تخدير شده تبديل شوند.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۱۰

9 Jan 2020