۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۶۷۴۷
مسئول بررسي و تحليل بسيج دانشجوي در چهارمحال و بختیاری:

دولت فعلي دنبال دغدغه‌هاي مردم انقلابي ايران نيست

مسئول بررسي و تحليل بسيج دانشجوي اظهار کرذ: متاسفانه دولت فعلي به جاي اينکه دغدغه‌هاي مردم ايران را به مسئولين خائن عربستان منعکس نمايد و اقدام انقلابي انجام دهد تازه به دنبال مسببين داغ‌دار حوادث عربستان مي‌گردد.
دولت فعلي دنبال دغدغه‌هاي مردم انقلابي ايران نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، علي رئيسي در گفت‌وگو با منطقه آزاد با اشاره به جنايات عربستان گفت: آل‌سعود پي‌درپي دچار اشتباهات و خطاهاي بزرگي مي‌شود که دل هر مسلمان شيعه و سني را به درد مي‌آورد و اين جنايات پس از مرگ عبدالله به اوج خود رسيد.

رئيسي با بيان اين مطلب که بي‌کفايتي‎هاي آل‌سعود که قابل گذشت نيست جنايات اخير عربستان را اين‌گونه خواند که حادثه سقوط جرثقيل در بين رکن و مقام، حادثه منا که منجر به جانباختن ۵۰۰۰ نفر شد و عدم پاسخ‌گویی مناسب از سوی دولت عربستان به داغداران آن حادثه، دست داشتن با استکبار براي پايين آوردن قيمت نفت، پشتيباني و حمايت از گروهک داعش و نبرد بدون دليل با انقلابيون يمن از جمله جنايات آل‌سعود در چندسال اخير است.

وي در ادمه شهيد نمودن شيخ نمرباقرالنمر، دخالت در کشور شيعه نشين بحرين و تسخير آن، حمايت از دولت نيجريه در کشتار شيعيان و همراهي و همکاري آشکار با يهود براي سرکوب شيعان جهان را از ديگر جنايات آل‌سعود برشمرد و اظهار کرد: اين موارد تنها بخشي از جنايات عربستان است که رسانه‌اي شد اين در حالي است که جنايات ديگري اين حکومت مشخص نشده است.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان کرد: مردم انقلابي ايران در اثر بي‌کفايتي‌هاي پي‌درپي دولت عربستان به صورت خودجوش اقدام به آتش زدن کنسول‌گري عربستان در مشهد مي‌کنند که متاسفانه دولت فعلي به جاي اينکه دغدقه‌هاي مردم ايران را به مسئولين خائن عربستان منعکس نمايد و اقدام انقلابي انجام دهد تازه به دنبال مسببين داغدار حوادث عربستان مي‌گردد و ماموريت مي‌دهد که با آنها به برخورد کنند.

رئيسي در ادمه با طرح چند سوال از رئيس جمهور دغدغه خود را اين‌گونه بيان کرد: وقتي فتنه‌گران در سال ۸۸ کشور را به مدت ۸ ماه درگير آتش‌بازي و ناامني کردند کجا بوديد؟ چرا هيچ‌گونه تحرکي از شما در رد فتنه‌گران ديده نشد؟ حال چطور شده که آتش کشيدن کنسول‌گري عربستان را يک امر نا مناسب مي‌دانيد در صورتي که کشته و زخمي شدن مردم را در ناآرامي‌هاي سال ۸۸ به چشم نمي‌بينيد.

وي در ادامه سوالات خود را اين‌گونه بيان کرد: کدام ديپلماسي، ديپلماسي که دولت قصد داشت حقوق هسته‌اي ايران را در مجامع جهاني به رسميت بشناسد و به اين واسطه کشور را ۲ سال پياپي درگير مذاکره نمود، که ماحصل آن از بين رفتن ظرفيت‌هاي علمي هسته‌اي کشور شد و نتيجه‌اي براي رفع تحريم‌ها حاصل نشد. آيا با اين ديپلماسي مي‌خواهيد با کشورهاي خائن مقابله کنيد؟

رئيس در آخر گفت: مردم انقلابي و هوشيار، از اين نوع ديپلماسي نااميد شده و خود دست به اقدام انقلابي زدند و هرچند که آتش زدن کنسول‌گري امري غيرقانوني است ولي بايد حرکت مردم را در عدم اقدام انقلابي مسئولين جستجو کرد، اميد است که دولت در روش برخورد با مستکبرين تجديد نظر نمايد، تا ديگر شاهد اين‌گونه اقدامات از سوي مردم نباشيم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۵۲

28 Dec 2019