۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۰۸۸۷
مدير کل بهزيستي استان چها رمحال و بختياري خبر داد:

16 مرکز توانبخشي سالمندان در استان چهارمحال وبختياري فعال است

16 مرکز توانبخشي سالمندان در استان چهارمحال وبختياري فعال است
به گزارش جهانبین نیوز، محمد ميرزايي مدير کل بهزيستي استان چهارمحال و بختياري صبح امروز در همايش تکريم از سالمندان که در مرکز توانبخشي سالمندان روزانه شهرستان اردل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اينکه چهارم مهرماه تا دهم مهرماه هفته ملي سالمندان نام‌گذاري شده است گفت: عنوان اين هفته تکريم منزلت سالمندان است که تکريم سالمندان و احياي سرمايه هاي اجتماعي از مهمترين دغدغه هاي بهزيستي است.

ميرزايي اظهار کرد: سالمندان به‌عنوان قشري که سال‌ها زحمت‌کشيده‌اند به‌عنوان گنجينه تجربه هستند و به ‌اين ‌علت که نسل‌هاي بعد از خود را آموزش مي‌دهند نقش کليدي در توسعه پايدار دارند.

وي افزود: در حال حاضر ۱۶ مرکز توان‌بخشي سالمندان چه روزانه و چه شبانه‌روزي در استان فعال هستند و به ۳ هزار نفر خدمات ارائه مي‌دهند که مراقبت از سالمند در منزل نيز بخشي از اين فعاليت‌ها است.

وي تصريح کرد: سالمندي همچون کودکي يکي از مراحل زندگي انسان است و آن‌گونه که يک کودک نياز به مراقبت و آموزش دارد و در اين زمينه همه دستگاه‌ها کمک مي‌کنند تا کودک رشد سالمي داشته باشد، بايد به سالمندي نيز با نيازهاي خاصي که برايش وجود دارد توجه داشت و به خانواده‌ها گوشزد کرد که مراقب سالمندان جامعه باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۲۳

7 Feb 2020