۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۳۸۵۷
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:

10 ميليارد ريال كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري توقيف شد

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در محور "لردگان به بروجن" خبر داد.
10 ميليارد ريال كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري توقيف شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با مشکات برين؛ اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان كالا قصد دارند دو محموله كالاي قاچاق را از محور مواصلاتي لردگان و بروجن به استان هاي مركزي كشور منتقل کنند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران فرماندهي اين استان قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور "لردگان به بروجن" يك دستگاه كاميون كشنده حامل ۴۱ هزار و ۲۷۸ قلم لوازم خانگي خارجي قاچاق را توقيف و راننده آن را دستگير كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: همچنين در عمليات ديگري در همين محور ماموران انتظامي لردگان در بازرسي از يك دستگاه كاميون كشنده انواع كالاي قاچاق شامل: لامپ، ريموت برقي، قفل، نخ پلمب، توپ پلاستيكي خارجي و غيره فاقد مدارك مثبت گمركي كشف و راننده آن را دستگير كردند.

سردار غلامزاده در پايان ارزش كالاهاي مكشوفه را ۱۰ ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۹:۲۴

27 Dec 2019