۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۲۸۶۷
رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور:

توسعه ورزش روستایی نیازمند حمایت‌های مالی دولت است

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور گفت: توسعه ورزش روستایی نیازمند حمایت‌های مالی دولت است و با این حمایت ها می توان استعدادهای ورزشی در روستاها را شناسایی و مدیریت کرد.
توسعه ورزش روستایی نیازمند حمایت‌های مالی دولت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور در سفر به شهرکرد با اشاره به خلا ساختاری و کمبود سرانه ورزشی در مناطق روستایی اظهار کرد: این درحالی است که در برنامه‌های توسعه‌ای سرانه فضای ورزشی به ازای هر نفر یک متر مربع در نظر گرفته شده است و باز هم شاهد کمبودهای ملموسی در این زمینه هستیم.


وی با اشاره به احداث خانه ورزش روستایی در روستاهای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید سرانه ورزشی به سمتی هدایت شود که همه روستاها از حق قانونی خود با بضاعت موجود استفاده کنند.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور به رویکرد فرهنگی فعالیت‌هایی از قبیل بازی‌های بومی محلی و ورزش‌های روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد بگیرد.

جعفری ایجاد المپیاد ورزش روستایی را حداقل فرصت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی روستائیان عنوان و بیان داشت: توسعه ورزش روستایی نیازمند حمایت‌های مالی دولت است و با این حمایت ها می توان استعدادهای ورزشی در روستاها را شناسایی و مدیریت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور به احداث خانه ورزش روستایی در روستاها، اشاره و گفت: در جهت تحقق این امر از اماکن بلااستفاده برای احداث خانه ورزش‌ها استفاده می شود و این قدام با هدف پوشش خلاء ساختاری و کمبود سرانه ورزشی صورت می گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۷:۵۰

27 Dec 2019