۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۲۹۵۷
بخشدار مرکزي شهرستان فارسان

نظارت مهندسی بر ساخت و ساز روستایی، ضامن پیشگیری از بروز فاجعه انسانی

بخشدار مرکزي شهرستان فارسان گفت: جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز در روستاها، تنها با نظارت مستمر محقق مي شود و همکاري مردم با دهياران موجب تسريع در روند انجام امور روستايي و حل مشکلات روستاها مي‌شود.
نظارت مهندسی بر ساخت و ساز روستایی، ضامن پیشگیری از بروز فاجعه انسانی
به گزارش جهانبین نیوز، پريسا مالکي در جلسه اي که با حضور دهياران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار  پيرغار عنوان کرد: دهياران چشم بينا و ناظران صادق دولت در روستاها هستند.

وي تصريح کرد:جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز در روستاها، تنها با نظارت مستمر محقق ميشود و همکاري مردم با دهياران موجب تسريع در روند انجام امور روستايي و حل مشکلات روستاها مي‌شود.

وي افزود:کمک به شورا در خصوص بررسي وشناخت کمبودها ، نيازها و نارسايي  هاي جتماعي،اقتصادي،عمراني،بهداشتي،فرهنگي و امور رفاهي روستاها و تهيه طرحها و پيشنهادهاي اصلي در زمينه هاي ياد شده جهت برنامه ريزي لازم جهت توسعه روستا از وظايف مهم دهياران محسوب مي شود.

وي با تاکيد بر ضرورت تعامل دهياران با شوراهاي اسلامي ، معتمدين و ريش سفيدان روستاها ابراز کرد:استفاده ازاين ظرفيت ها علاوه بر تسريع در روند اجراي امور زمينه رضايتمندي مردم را نيز فراهم مي کند.

تعامل دهياران با مردم،زمينه توسعه و آباداني روستاها را فراهم مي‌کند

بخشدار مركزي فارسان با اشاره به اينکه تعامل دهياران با مردم نيز زمينه توسعه و آباداني روستاها را فراهم مي‌کند عنوان کرد:خوشبختانه دهياران  وشوراهاي روستاهاي شهرستان  فارسان تعامل خوبي با مردم  دارند که همين امر سبب شده است، روستاهاي شهرستان در مقايسه با بسياري از روستاهاي استان توسعه يافته‌تر باشند.

وي با بيان اينکه دولت عنايت ويژه اي به مناطق  محروم روستايي دارد  ،تصريح کرد : ايجاد اشتغال پايدار در روستاها ، رونق اقتصادي و بهبود وضعيت معيشتي روستائيان از جمله برنامه هاي مهم دولت در روستا هاست که دهياران وشوراها با تعامل و همکاري مي توانند سرعت دستيابي به اين اهداف را شتاب دهند.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۶:۲۳

6 Jan 2020