۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۱۸۸
فرمانده سپاه بروجن خبر داد

اجراي 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن

فرمانده سپاه بروجن از اجراي 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.
اجراي 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني فرمانده سپاه بروجن در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بيانگر عظمت انقلاب اسلامي و نشان دهنده هويت ايماني و آرماني ملت ايران است.

وي به تشريح برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، ويزيت رايگان، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک و زنگ ايثار و مقاومت در واحدهاي دانش آموزي، افتتاح پروژه هاي اقتصاد مقاومتي، نشست هاي بصيرتي و يادواره شهدا در بلداجي، روستاي کنرک و دستگرد ازجمله مهمترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان است.

کيهاني اضافه کرد: يادواره زنان ايثارگر در بلداجي، نشست افسران جنگ نرم و سخت، افتتاح پايگاه هاي مقاومت بسيج در نقنه و فرادنبه، مسابقات ورزشي، پياده روي، نشست ياد ياران با حضور رزمندگان، همايش دختران عاشورايي، ديدار با خانواده معظم شهدا و نشست هاي بصيرتي از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع در بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن از افتتاح نمايشگاه هفته دفاع مقدس در دومين روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غرفه عفاف و حجاب، لوازم التحرير و نوشت افزار ايراني و کتاب با موضوعات مختلف از جمله غرفه هاي پيش بيني شده در اين نمايشگاه تا پايان هفته دفاع مقدس است.

وي همچنين به ويزيت رايگان عموم مردم در ششم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: عموم مردم مي توانند از خدمات پزشکي در درمانگاه صادقيه بروجن بهره مند شوند.

فرمانده سپاه بروجن گفت: گراميداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌اي از رشادت‌ها، ايثارگري‌ها، فداکاري‌ها و شهادت طلبي عزيزاني است که به خاطر دين، ميهن و مردم اين مرز و بوم از همه چيز خود گذشتند و در راه اعتلاي ايران اسلامي ذره‌اي عقب‌نشيني نکردند.

وي به جان‌فشاني رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جانفشاني و از خودگذشتگي ملت ايران در اين دوران پرافتخار همچون نگيني تا هميشه در تاريخ حماسه، ايثار و پايداري اين ملت مي‌درخشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۲:۲۹

15 Feb 2020