۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۰۰۵۸
نماينده ولي‌فقيه در استان در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه شهرکرد:

تحليل ها و موضع گيري ها دولتمردان ما نبايد ناشي از نفوذ دشمن باشد/دولتمردان بايد الويت را به مسائل فرهنگي و مبارزه با فساد بدهند

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اين که تحليل ها و موضع گيري ها دولتمردان ما نبايد ناشي از نفوذ دشمن باشد تاکيدکرد: دواتمردان اداره کننده امور و خواص جامعه هستند بنابراين بايد مراقب باشند که خدايي نخواسته تحليل ها تحت تاثير نفوذ دشمن قرار نگيرد
تحليل ها و موضع گيري ها دولتمردان ما نبايد ناشي از نفوذ دشمن باشد/دولتمردان بايد الويت را به مسائل فرهنگي و مبارزه با فساد بدهند
به گزارش مشکات برين نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه هاي امروز نماز جمعه شهرکرد به دوم شهريور آغاز هفته دولت که به مناسبت شهادت شهيدان والا مقام رجايي و باهنر نامگذاري شده است  اشاره کرد و گفت: اين ايام فرصت مغتنمي است که دولتمردان به خدمات و فعاليت هاي خود توجه ويژه اي داشته باشند و مردم را به اين خدمات و فعاليت هاي صورت گرفته توجه بدهند و ارتباط بين دولت و مردم يک ويژگي ديگري به خودش بگيرد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افزود: اين ايام فرصت مفتنمي است که مردم و دولتمردان هم يک نگاه نقادانه به اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته بشود و هم در عين حال زيبايي ها و خدماتي که صورت گرفته را نيز مورد تحسين و قدرداني قرار بدهند.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اين که دولتمردان در هر مقطع بايد امتظارت و ضرورت هاي  زمان خودشان را به خوبي درک کنند تصريح کرد: راه موفقيت و سربلندي دولت ها آن است که به ضرورت ها و انتظارات هر مقطع به شکل جدي توجه و برنامه ريزي کنند.

نماينده ولي فقيه در استان تاکيدکرد: اگر امروز اقتصاد مقاومتي به عنوان يک ضرورت پيش پاي دولت قرار گرفته و همگان تاکيد مي گنند که نبايد در حاشيه قرار گيرد بر آن است که اگر اين ضرورت هاي زمان در حاشيه قرار بگيرد کشور آسيب مي بينند کما اين که از به حاشيه رفتن اين ضرورت ها  و غفلت از دشمني دشمنان آسيب هم ديده ايم.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام خاطرنشان کرد: وقتي انقلابي حرکت کردند و روحيه جهادي داشتند و کارها را با روحيه انقلابي و جهادي پيش بردن در يک مقطعي بيشتر اقتضاء مي کند طبيعي است که  دولتمردان هم بايد خيلي بيشتر به اين معنا توجه کنند و کارها را با روحيه انقلابي پيش ببرند.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اين که تحليل ها و موضع گيري ها دولتمردان ما نبايد ناشي از نفوذ دشمن باشد تاکيدکرد: دواتمردان اداره کننده امور و خواص جامعه هستند بنابراين بايد مراقب باشند که خدايي نخواسته تحليل ها تحت تاثير نفوذ دشمن قرار نگيرد و به گونه اي نشود که تحليل مسئولان ما متناسب به خواست و اراده دشمن پيش برود که اگرخدايي نخواسته مسئولان حرف دشمن را بزنند قطعا تاثير بزرگ و عميق و فاجعه باري بر روي بدنه نظام و کشور خواهد گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام مسائل  فرهنگي را جزو الويت هاي برنامه هاي همه دولت ها دانست و تاکيد کرد:  در يک مقاطعي که دشمن تلاش بيشتري براي به ابتذال کشيدن فرهنگ جامعه دارد و مي کوشد که فرهنگ ابتذال را بر جامعه حاکم  و فرهنگ اسلام ناب را تحريف کند در آن مقاطع دولتمردان بايد الويت را به مسائل فرهنگي و مبارزه با فساد بدهند.

امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: اگر خدايي نخواسته در آن مقطعي که دشمن همه تلاش خودش را براي ترويج ابتذال و بي بندباري به کار گرفته چند مسئول هم در دولت  با دشمن همراه شوند و ابتذال و بي بندباري را در کشور ترويج کنند چه بر سر کشور خواهد آمد قطعا فاجعه اي عظيم براي کشور است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام در ادامه همچنين به موضوع سياست خارجه و دشمني هاي بزرگ در منطقه اشاره کرد و گفت:  در راس همه اين دشمني ها آمريکا است که  داعش را با کمک آل سعود خائن پرورش داده و به جان جهان اسلام انداخته اند.

نماينده ولي فقيه در استان به وضعيت اسف بار مردم مسلمان بحرين اشاره کرد و گفت: امروز به شدت در بحرين  بر مسلمانان سخت مي گذرد و شيخ عيسي قاسم رهبر انقلابي و مجاهد بحرين فرياد فرياد وا استغاثه اش بلند است و  از مسلمانان جهان  درخواست کمک مي کند چرا که  همه ارزش هاي ديني و اسلامي اعم از نماز هاي جمعه و جماعت و دين داري و ارزش هاي اسلامي و هر گونه  اجتماعات دين داري مردمي و حتي اعمال فردي و شخصي مردم تعطيل و در معرض خطر و آسيب جدي قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام خاطرنشان کرد: متاسفانه با هدايت و اشراف آل سعود خائن به سرکردگي آمريکاي جنايت کار، علماي بزرگ و انقلابيون بحرين دستگير شده اند و به زندان افتده اند و وضع اسف باري را در بحرين شاهد هستيم.

نماينده ولي فقيه در استان با تاکيد بر اين که جهان اسلام نبايد نسبت به اين فجايع  بي تفاوت و ساکت باشد تاکيدکرد: جهان اسلام  به گونه اي عمل نکنند که آمريکايي ها احساس کنند هر کاري که بخواهند در جهان اسلام  مي توانند انحام بدهد و اسلام را مورد بدبيني و تفرقه قرار بدهد و مسلمان هم در برابر آن ها بي تفاوت  و نظاره گر باشند بلکه علما و مراجع و مردم هر کس به هر نحوي که مي تواند بايد اعتراض خودش را به گوش جهانيان برسانند

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با بيان اين که متاسفانه در واويلاي جنايت آفريني استکبار جهاني در منطقه همچنان برخي ها به آمريکا دل خوش کرده اند تصريح کرد: همه مي دانند که اين فجايع و جنايت آفريني ها در منطقه و جهان تحت اشراف و تدبير آمريکايي ها و سازمان جاسوسي و هم پيمانان استکبار جهاني  رخ مي دهد و تلاش مي کنند روز به روز بر دامنه اين فجايع بيفزايند اما در چنين شرايطي برخي ها همچنان به مذاکره با آمريکا ها  دل خوش هستند و خيال مي کنند که با لبخند زدن به آن ها مي توانند گره اي از مشکلات کشور باز مي شود.

امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد: دلداگي به آمريکا و دل بستن به مذاکرات در شرايطي که فاجعه آفريني آمريکايي ها در بحرين و کشورهاي اسلامي بي داد مي کند، رسوايي است.

نماينده ولي فقيه در استان به روز صنعت دفاعي اشاره کرد و گفت: در اسلام به همان ميزان که منطق و مذاکره وجود دارد بر ايستادگي و مجهز شدن در برابر دشمنان و تقويت بنيه دفاعي نيز تاکيدشده است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام خاطرنشان کرد: نمي دانم چه شده است  که برخي ها برنامه هاي قرآن را که عزت  و اقتدار به جامعه اسيلامي مي بخشد را پشت سر و در حاشيه قرار مي دهند و تلاش مي کنند که همه مشکلات کشور را  با لبخند و در قالب مذاکره حل کنند.

نماينده ولي فقيه در استان تاکيدکرد: مذاکره خوب است اما مذاکره با چه کسي؟ با کساني که اصلا مذاکره سرشان نمي شود؟ آمريکايي ها مذاکره را هم ميز تهديد قرار مي دهند.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام تاکيدکرد: در برابر اين ها تنها و تنها زبان قدرت ملي و قدرت ايماني و قدرت دفاعي و قدرت پيوند امام و ولايت با امت قدرت است که مي تواند اين ها را تسليم کند و اين ها هم قدرت کمکي نيست و ما اين قدرت را تجربه کرديه ايم و با همين اقتدار 38 سال از کشور صيانت کرديم.


امام جمعه شهرکرد افزود: آن هايي که فکر مي کنند با مذاکره و لبخند تهديد را از سَر کشور برداشته اند  بسيار اشتباه مي کنند بلکه مذاکره و نشان دادن قدرت مذاکره به جاي خود اما اقتدار و عزت دروني در سايه مذاکره حاصل نشده و نخواهد شد


انتهاي پيام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۵۰

30 Jan 2020