۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۲۰۳۸
جانشين بسيج دانشجويي کشور:

حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده

جانشين بسيج دانشجويي کشور گفت: حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده چراکه به جاي پرداختن به مفاهيم اصلي جنبش به حاشيه‌ها مي‌پردازيم.
حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، مجتبي باستان، جانشين سازمان بسيج دانشجويي کشور در همايش انقلابيون جوان مفاهيم عالي و ويژگي هاي جنبش ها و تشکل هاي دانشجويي را به برشمرد و گفت:روحيه انقلابي‌گري از اهميت فراواني برخوردار است و نبرد بين خير و شر هميشه بوده و ائمه نيز درگير اين موضوع بوده‌اند چراکه سنت الهي بوده است.

جانشين بسيج دانشجويي کشور بيان داشت: مبارزه با استکبار جهاني، برائت از افرادي که عليه اين مرز و بوم و آرمان هاي انقلاب اسلامي با دشمنان خارجي هم صدا و هم دست شدند، برائت از افراد منورالفکري که از ارزش هاي اسلامي فاصله گرفته اند، عدالتخواهي و مبارزه با ظلم از مفاهيم عالي و ويژگي هاي جنبش ها و تشکل هاي دانشجويي است.

اين مقام مسئول افزود: حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده چراکه به جاي پرداختن به مفاهيم اصلي جنبش به حاشيه‌ها مي‌پردازيم.

وي افزود: برخي به جاي آنکه تلاش بيهوده براي نصب تصاوير افرادي که فتنه گرند و ممنوع التصوير شده اند تلاش خود را صرف رشد علمي و جنبش نرم افزاري و توليد علم و شکافتن مرز دانش نمايند.

وي به ويژگي‌هاي جنبش‌ دانشجويي ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ اشاره و عنوان کرد: اين جنبش خودجوش از روي بصيرت و آگاهي و به دليل روحيه استکبارستيزي، آرمان‌گرايي و عدالت‌خواهي بوده است.

وي تشريح کرد: مملکت ما در پک پيچ تاريخي قرار دارد، از يک طرف با دشمناني که هر روز طراحي‌هاي فراواني انجام مي‌دهند و از طرفي با کساني مواجه هستيم که خسته شده و در حال پياده شدن از قطار انقلاب هستند و دچار روزمرگي و روحيه اشرافي‌گري شده‌اند که قصد دارند انقلاب ما را از مسير اصلي خود خارج کنند.

در پايان کارشناس مسائل راهبردي خطاب به تشکل هاي دانشجويي گفت: به جاي دعوت از افراد معلوم الحال در دانشگاه ها که ارزش واقعي اسلام يا نظام را درک نکرده يا آلزايمر گرفته اند از افراد ارزشي و صاحب نظر استفاده نماييد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۴:۱۹

12 Jan 2020