۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۲۲۰۴۸
ماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم ساماندهی و تهیه شناسنامه از فعالان قرآنی

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد بر لزوم تهیه شناسنامه از فعالان قرآنی تاکیدکرد.
لزوم ساماندهی و تهیه شناسنامه از فعالان قرآنی
به گزارش جهانبین نیوز نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان تشکیل این مجمع را از ضرورت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: باید تمام افرادی که زمینه و استعداد انجام فعالیت قرآنی دارند شناسایی ، ساماندهی و شناسنامه قرآنی برای آنها صادر شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام با بیان اینکه تمام مجامع و فعالان قرآنی باید با این شورا مرتبط باشند، تصریح کرد: باید نخبگان و فعالان قرآنی را شناسایی و آنان را با این مجمع مرتبط کنیم به گونه‌ای که دیگر نباشد مجموعه قرآنی که با این مرکز ارتباط نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم تهیه شناسامه از فعالان قرآنی تاکید کرد و گفت: باید تمام افرادی که زمینه و استعداد انجام فعالیت قرآنی دارند شناسایی و شناسنامه قرآنی برای آنها صادر شود.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بر راه‌اندازی هیئت‌های خانگی قرآن تاکیدکرد و افزود: راه‌اندازی هیئت خانگی قرآن باید یک فرد و یا مجموعه متولی مشخص داشته باشد تا به خوبی این امر مهم محقق شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه مجموعه‌های قرآنی باید مراقب باشند برای ارائه گزارش کار نکنند، تاکیدکرد: مجموعه‌ها و فعالان قرآنی تنها باید برای ارتقاء محتوا و نشاندن جامعه بر سر قرآن تلاش کنند و انس با این کتاب آسمانی به معنای واقعی کلمه در جامعه ایجاد کنند.

نکونام با تاکید بر اینکه در همه جای کشور باید سفره قرآن گسترده باشد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برای آینده کشور برنامه‌ریزی داشته باشیم که زمینه برای بهره‌مندی همگان از محضر قرآن در جای جای کشور فراهم‌ شود و دیگر عرصه‌ای را در کشور نداشته باشیم که در محضر قرآن بودن را درک نکرده باشند.




انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۳:۳۱

5 Feb 2020